1. |
2. |
3. |
4. Komercializacija novosti za neekonomisteDragan Kesič, Borut Likar, 2018, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook Abstract: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj. Keywords: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige Published in RUP: 06.11.2021; Views: 1297; Downloads: 22 Full text (1,77 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Vpliv procesa poprodaje in tržnih pogojev na trend prodaje avtomobilov : magistrska nalogaDavid Koren, 2015, master's thesis Keywords: poprodaja, vozila, prodajalci, serviserji, pričakovanja, zadovoljstvo, lojalnost, ponovni nakup, odločanje Published in RUP: 10.11.2016; Views: 3151; Downloads: 166 Link to full text This document has more files! More... |
10. |