1. Razlike v potrošnji moških in ženskMateja Škorja, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...potrošništvo, potrošniki, moški, ženske, nakupovalne navade, nakupno odločanje, ... Keywords: potrošništvo, potrošniki, moški, ženske, nakupovalne navade, nakupno odločanje Published: 15.10.2013; Views: 3526; Downloads: 146
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
2. Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19Simona Bolarič, 2021, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ... nakupovalne navade, potrošniki, prehrambni izdelki, epidemija, Covid-19... Keywords: nakupovalne navade, potrošniki, prehrambni izdelki, epidemija, Covid-19 Published: 12.10.2021; Views: 686; Downloads: 76
Full text (2,38 MB) |
3. Italijanski kupec na slovenskem trguHelena Florenin Pasinato, 2008, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...italijanski kupci, slovenska trgovina, tržna analiza, nakupovalne navade, ... Keywords: italijanski kupci, slovenska trgovina, tržna analiza, nakupovalne navade Published: 15.10.2013; Views: 2797; Downloads: 95
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
4. Vpliv oglaševanja na mlade potrošnikeDenis Janev, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...mladi, mladi potrošniki, oglaševanje, nakupovalne navade, zaključna dela, ... Keywords: mladi, mladi potrošniki, oglaševanje, nakupovalne navade, zaključna dela Published: 10.07.2015; Views: 3169; Downloads: 84
Full text (992,61 KB) |
5. Vpliv oglasnih sporočil na ciljno skupino starostnikovAna Mlakar, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...oglaševanje, trženje, starejši potrošniki, starostniki, nakupovalne navade, zaključna dela, ... Keywords: oglaševanje, trženje, starejši potrošniki, starostniki, nakupovalne navade, zaključna dela Published: 14.10.2015; Views: 2600; Downloads: 41
Full text (708,93 KB) |
6. Kriterij ocenjevanja izložb kot element vizualnega merchandisingaMonika Lukič, 2019, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navade... Keywords: marketing, vizualni merchandising, izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navade Published: 07.06.2021; Views: 441; Downloads: 48
Full text (1,43 MB) |