Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razlike v potrošnji moških in žensk
Mateja Škorja, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...potrošništvo, potrošniki, moški, ženske, nakupovalne navade, nakupno odločanje, ...
Keywords: potrošništvo, potrošniki, moški, ženske, nakupovalne navade, nakupno odločanje
Published: 15.10.2013; Views: 3526; Downloads: 146
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
Simona Bolarič, 2021, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... nakupovalne navade, potrošniki, prehrambni izdelki, epidemija, Covid-19...
Keywords: nakupovalne navade, potrošniki, prehrambni izdelki, epidemija, Covid-19
Published: 12.10.2021; Views: 686; Downloads: 76
.pdf Full text (2,38 MB)

3.
Italijanski kupec na slovenskem trgu
Helena Florenin Pasinato, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...italijanski kupci, slovenska trgovina, tržna analiza, nakupovalne navade, ...
Keywords: italijanski kupci, slovenska trgovina, tržna analiza, nakupovalne navade
Published: 15.10.2013; Views: 2797; Downloads: 95
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Vpliv oglaševanja na mlade potrošnike
Denis Janev, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...mladi, mladi potrošniki, oglaševanje, nakupovalne navade, zaključna dela, ...
Keywords: mladi, mladi potrošniki, oglaševanje, nakupovalne navade, zaključna dela
Published: 10.07.2015; Views: 3169; Downloads: 84
.pdf Full text (992,61 KB)

5.
Vpliv oglasnih sporočil na ciljno skupino starostnikov
Ana Mlakar, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...oglaševanje, trženje, starejši potrošniki, starostniki, nakupovalne navade, zaključna dela, ...
Keywords: oglaševanje, trženje, starejši potrošniki, starostniki, nakupovalne navade, zaključna dela
Published: 14.10.2015; Views: 2600; Downloads: 41
.pdf Full text (708,93 KB)

6.
Kriterij ocenjevanja izložb kot element vizualnega merchandisinga
Monika Lukič, 2019, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navade...
Keywords: marketing, vizualni merchandising, izložbe, karakteristike izložb, modne blagovne znamke, trgovine, nakupovalne navade
Published: 07.06.2021; Views: 441; Downloads: 48
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica