1. Kreativno pisanje v oglaševanjuMaruša Ščurek, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...izhodišča, osnutek, ciljno občinstvo, tekstopisec, oglaševanje, tipi oglasnega besedila, elementi besedila,... Keywords: izhodišča, osnutek, ciljno občinstvo, tekstopisec, oglaševanje, tipi oglasnega besedila, elementi besedila, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2589; Downloads: 61
Full text (2,16 MB) |
2. Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odruAnielka Pevc, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...ledališče, gledališke predstave, kulturno-umetnostna vzgoja, pravljice, otroško občinstvo, scenografija, glasba, kostumi, ... Keywords: otroci, gledališče, gledališke predstave, kulturno-umetnostna vzgoja, pravljice, otroško občinstvo, scenografija, glasba, kostumi Published: 10.07.2015; Views: 2484; Downloads: 133
Full text (879,17 KB) |
3. Spletni mediji in novo bralno občinstvoJana Belcijan, 2014, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: Zadetek v naslovu Keywords: bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge Published: 10.07.2015; Views: 2788; Downloads: 114
Full text (637,00 KB) |
4. Emotional contagion and mood in crowd serving as audienceBeno Arnejčič, 2015, original scientific article Abstract: The global world is gradually becoming a world of separated crowds despite the artificial wire and wireless connection through television and the Internet. Crowds remain a prevailing subject of research in different social studies, and the research of changes in the psychological structure of crowds and their characteristics is still of primary interest. The main focus of the research is on the interpretation of the results of the research paper about a special separated crowd called audience. It was observed how students, constituting the crowd, perceive a crowd on video. The observation was focused on the research of emotional contagion and mood in the crowd serving as audience. While watching a mass event on a big screen, the crowd serving as audience emotionally converges with someone else, in our case with public speakers. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...množica, čustva, vodje, javni govorniki, vedenje, občinstvo, ... Keywords: množica, čustva, vodje, javni govorniki, vedenje, občinstvo Published: 15.10.2015; Views: 1825; Downloads: 385
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
5. Skladatelji in občinstva med visoko in popularno kulturoVlado Kotnik, 2012, original scientific article Abstract: Članek predstavlja refleksiven pregled nekaterih primerov družbene recepcije opere. Pri tem so izpostavljeni štirje modeli družbene recepcije opere: 1) Mozart, hibridizem in divergentna kultura; 2) Wagner, avantgardizem in visoka kultura; 3) Meyeerber, komercializem in popularna kultura; 4) Verdi, belkantizem in ljudska kultura. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...opera, družbena recepcija, občinstvo, visoka kultura, popularna kultura, ljudska kultura, ... Keywords: opera, družbena recepcija, občinstvo, visoka kultura, popularna kultura, ljudska kultura Published: 30.12.2015; Views: 3131; Downloads: 31
Full text (0,00 KB) |
6. MTV in občinstvo v postmtvjevski dobiNatalie Rupnik, 2020, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: Zadetek v naslovu Keywords: MTV, okus, občinstvo, glasba, televizija, internet, YouTube, zaključna dela Published: 12.10.2020; Views: 979; Downloads: 36
Full text (756,30 KB) |
7. Z motivacijo od zasnove do lutkovne predstave v izvedbi predšolskih otrokSonja Virant, 2022, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...predstave, lutke, gledališka umetnost, začetna motivacija, večgeneracijsko občinstvo... Keywords: otroci, projektno delo lutkovno gledališče, gledališke predstave, lutke, gledališka umetnost, začetna motivacija, večgeneracijsko občinstvo Published: 12.04.2022; Views: 293; Downloads: 28
Full text (2,30 MB) |