1. |
2. |
3. Izzivi razvoja ribištva v SlovenijiAlex Mavrič, Štefan Bojnec, Andreja Ramšak, 2021, scientific monograph Keywords: prehranska varnost, ribolov, ribogojstvo, akvakultura, trajnostni razvoj, zakonodaja, kvaliteta, trženje, razvojne perspektive, elektronske knjige Published in RUP: 03.11.2023; Views: 1033; Downloads: 13
Full text (1,64 MB) |
4. Moralne dileme pri odločanju za starševstvo : ali je odločitev za starševstvo sebična?Katarina Majaron, 2018, undergraduate thesis Keywords: starševstvo, etične perspektive, sebičnost, altruizem, moralne dileme, bioetične dileme, odločanje, filozofija, zaključna dela Published in RUP: 09.10.2019; Views: 2390; Downloads: 0 This document has more files! More... |
5. Business dynamics : systems thinking and modeling for a complex worldJohn Sterman, 2000, higher education textbook Abstract: Business dynamics : systems thinking and modeling for a complex world Keywords: dinamični sistemi, dinamična analiza, sistemi, teorija sistemov, informatika, informacijski sistemi, sistematika, mišljenje, modeliranje, modeli, testiranje, poslovne odločitve, nelinearno programiranje, svet, perspektive, poslovni proces, vedenje, prenova, reinženiring, inovacije, teorija racionalnih pričakovanj, predvidevanje, struktura, orodja, diagrami, polarizacija, denarni tokovi, borzništvo, vrednostni papirji, stabilizacija, novi proizvodi, razvoj, pozitivizem, delo, cikli Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3964; Downloads: 109
Link to full text |
6. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, review Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Keywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 12245; Downloads: 534
Link to full text |