Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza potreb po množinskem prilagajanju v slovenskih podjetjih
Uroš Flisar, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...globalizacija, poslovno okolje, potencialni kupci, primarna strategija, množinsko prilagajanje, ...
Keywords: globalizacija, poslovno okolje, potencialni kupci, primarna strategija, množinsko prilagajanje
Published: 15.10.2013; Views: 2947; Downloads: 147
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
Tajda Tavčar, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, svetovni splet, uporabniki, potencialni kupci...
Keywords: marketinško komuniciranje, družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, svetovni splet, uporabniki, potencialni kupci
Published: 07.06.2021; Views: 285; Downloads: 27
.pdf Full text (837,18 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica