1. Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljicaSimona Kavčič, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke,... Keywords: bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke, Snežna kraljica, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 3946; Downloads: 76
Full text (1,09 MB) |
2. |
3. Gibalna/športna aktivnost otrok v času svetovne epidemije SARS-COV-2 (COVID-19)Barbara Zupan, 2021, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...predmet šport, COVID-19, gibalna/športna aktivnost, razredni pouk, starši... Keywords: predmet šport, COVID-19, gibalna/športna aktivnost, razredni pouk, starši Published: 21.09.2021; Views: 567; Downloads: 64
Full text (917,05 KB) |
4. Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemijeMaruša Knap, 2021, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...pouk na daljavo, izkušnje, učenci, epidemija covid-19, socialna... Keywords: pouk na daljavo, izkušnje, učenci, epidemija covid-19, socialna distanca Published: 21.09.2021; Views: 605; Downloads: 96
Full text (1,25 MB) |
5. |
6. Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanjSonja Čotar Konrad, Sonja Rutar, 2018, other educational material Abstract: Pedagoško praktično usposabljanje pomeni enega izmed ključnih elementov v procesu usposabljanja bodočih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, saj prinaša izkušnje aktivnega dela s predšolskimi otroki in izkušnje sodelovanja s strokovnimi delavci v praksi. Namen predmeta Praktičnega usposabljanja 1 je spoznavanje in opazovanje različnih področij otrokovega delovanja ter refleksija študentovega lastnega dela in razumevanja delovanja otrok. Študentu namreč predvsem konkretna pedagoška izkušnja omogoča, da v svoje začetno pedagoško delo smiselno in kritično vključuje teoretična znanja ter tako postopoma izgrajuje svoje kompetence bodočega vzgojitelja predšolskih otrok. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...predšolska vzgoja, visokošolski študij, študenti, praktični pouk... Keywords: predšolska vzgoja, visokošolski študij, študenti, praktični pouk Published: 06.11.2021; Views: 340; Downloads: 26
Full text (361,30 KB) This document has more files! More...
|
7. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnjiTina Kavčič, 2021, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...tehnologija, interaktivna tabla, dopolnjena resničnost, navidezna resničnost, pouk matematike, razredna stopnja... Keywords: tehnologija, interaktivna tabla, dopolnjena resničnost, navidezna resničnost, pouk matematike, razredna stopnja Published: 20.09.2021; Views: 567; Downloads: 52
Full text (1,04 MB) |
8. Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področjuNina Cepuš, 2021, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja... Keywords: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja Published: 20.09.2021; Views: 523; Downloads: 74
Full text (1,42 MB) |
9. Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practiceAndreja Istenič, Majda Cencič, Bogdana Borota, 2012, original scientific article Abstract: One of the outstanding goals of a knowledge-based society is to enable everyone access to information and communication technology (ICT). This requires teachers to take on new tasks and respond to new demands. With regard to the above, we were interested in the use of ICT in classroom practice of Slovene teachers. The results based on a survey administered to a sample of 468 educational staff, mostly classroom teachers, show only a medium use of ICT in classroom practice. It is used mostly for revision and consolidation of the subject matter, and motivation of pupils, and less for examination and assessment of knowledge. We can conclude that training teachers for the use of ICT, which started in Slovenia in the seventies, yielded some positive results, while the development of competencies for using ICT in classroom practice is a process which has to be continued both with pre-service and in-service teachers Found in: ključnih besedah Summary of found: ...kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, ... Keywords: kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT Published: 15.10.2013; Views: 3276; Downloads: 74
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
10. Exploring grammar in contextRebecca Hughes, Ronald Carter, Michael McCarthy, 2000, textbook Found in: ključnih besedah Summary of found: ...angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki,... Keywords: angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki Published: 15.10.2013; Views: 2940; Downloads: 72
Full text (0,00 KB) |