1. Vpliv procesa poprodaje in tržnih pogojev na trend prodaje avtomobilov : magistrska nalogaDavid Koren, 2015, master's thesis Keywords: poprodaja, vozila, prodajalci, serviserji, pričakovanja, zadovoljstvo, lojalnost, ponovni nakup, odločanje Published in RUP: 10.11.2016; Views: 3050; Downloads: 160 Link to full text This document has more files! More... |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Trženje avtomobilskih znamkDejan Vuksanovič, 2006, undergraduate thesis Keywords: neposredo trženje, prodajalci, kupci, dolgoročni odnosi, zaupanje, avtomobili, blagovna znamka, varnost, varčnost, dobiček, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3145; Downloads: 109 Link to full text This document has more files! More... |
7. Vpliv prodajalca na nakupno odločitevNataša Lukežič, 2007, undergraduate thesis Keywords: prodaja, psihologija prodaje, skrivni nakup, prodajni proces, kupci, psihološki pprofil kupca, prodajalci, uspešni prodajalci, lastnosti uspešnega prodajalca, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4574; Downloads: 122 Link to full text This document has more files! More... |
8. |
9. |
10. Poslovno komuniciranje s poslovnimi partnerjiMarcel Adamlje, 2009, undergraduate thesis Keywords: komuniciranje, poslovno, komuniciranje, medosebna komunikacija, kupci, prodajalci, oglaševanje, izdelki, blagovne znamke Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5383; Downloads: 168 Full text (314,56 KB) |