1. Razmerje cenovnih razlik med uveljavljenimi tržnimi znamkami ter trgovskimi znamkamiMateja Flak, 2011, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci, ... Keywords: trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci Published: 15.10.2013; Views: 2598; Downloads: 145
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
2. Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženjuElena Gregorič, 2007, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska dela, ... Keywords: oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2877; Downloads: 116
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
3. Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozilPetra Klavžar, 2006, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava, diplomska dela, ... Keywords: blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 3075; Downloads: 108
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
4. Trženje s poudarkom na blagovni znamkiKatja Soban-Čebron, 2006, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...znamka, trženje, trženjski splet, kakovost, segmentiranje trga, tržna raziskava, diplomska dela, ... Keywords: izdelek, blagovna znamka, trženje, trženjski splet, kakovost, segmentiranje trga, tržna raziskava, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2625; Downloads: 93
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
5. Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostovLana Švab, 2021, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ... tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika,... Keywords: tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu Published: 04.10.2021; Views: 527; Downloads: 34
Full text (983,95 KB) |
6. |