Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
Andrej Blažko, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave, ...
Keywords: blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave
Published: 15.10.2013; Views: 5276; Downloads: 185
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doctoral dissertation

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,...
Keywords: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Published: 15.10.2013; Views: 4423; Downloads: 164
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,...
Keywords: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Published: 15.10.2013; Views: 2265; Downloads: 151
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov
Lana Švab, 2021, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost,...
Keywords: tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu
Published: 04.10.2021; Views: 531; Downloads: 34
.pdf Full text (983,95 KB)

5.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 15.10.2013; Views: 2897; Downloads: 114
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
Monika Romanello Rebol, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ...
Keywords: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje
Published: 15.10.2013; Views: 2645; Downloads: 126
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

7.
Panonske terme
Milan Karoli, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge...
Keywords: turizem, destinacije, zdravilišča, terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge
Published: 21.12.2020; Views: 683; Downloads: 31
.pdf Full text (1,82 MB)

8.
Prepoznavnost blagovne znamke M holidays
Mateja Rovan, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge...
Keywords: turizem, potovanja, počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge
Published: 08.01.2021; Views: 492; Downloads: 30
.pdf Full text (1,27 MB)

9.
Celostna grafična podoba potovalne agencije Exoterra
Manca Gale, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge...
Keywords: turizem, potovanja, potovalne agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge
Published: 15.01.2021; Views: 320; Downloads: 29
.pdf Full text (835,69 KB)

10.
Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta
Lina Petrović, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, turistični produkti, Slovenija
Published: 15.01.2021; Views: 351; Downloads: 32
.pdf Full text (754,84 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica