1. Razmerje cenovnih razlik med uveljavljenimi tržnimi znamkami ter trgovskimi znamkamiMateja Flak, 2011, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci, ... Keywords: trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci Published: 15.10.2013; Views: 2597; Downloads: 145
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
2. Lastnosti slovenskih trgovinskih blagovnih znamkOlga Paškulin, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ... trgovska blagovna znamka, konkurenčnost, proizvajallci, trgovci, kupci, simboli,... Keywords: trgovska blagovna znamka, konkurenčnost, proizvajallci, trgovci, kupci, simboli Published: 15.10.2013; Views: 3451; Downloads: 146
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
3. Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamkeAna Polona Plestenjak, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ... trgovska znamka, pospeševanje prodaje, kartice ugodnosti, kuponi, dodana... Keywords: trgovska znamka, pospeševanje prodaje, kartice ugodnosti, kuponi, dodana vrednost Published: 15.10.2013; Views: 3040; Downloads: 91
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
4. Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnostiMateja Kovačič, 2016, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...nakupno odločanje, trgovska blagovna znamka, blagovna znamka, kupna moč, osebnostne... Keywords: nakupno odločanje, trgovska blagovna znamka, blagovna znamka, kupna moč, osebnostne lastnosti, čustveni odnos Published: 10.11.2016; Views: 3206; Downloads: 371
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
5. Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnostiTanja Selič, 2019, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...marketinško komuniciranje, strategija, trgovska dejavnost, blagovna znamka, podjetje MASS, d. o.... Keywords: marketinško komuniciranje, strategija, trgovska dejavnost, blagovna znamka, podjetje MASS, d. o. o. Published: 09.01.2020; Views: 681; Downloads: 52
Full text (1,01 MB) |