1. Zaposleni kot inovacijski potencial podjetjaJanja Gelati, 2009, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...iške opekarne, invencijsko-inovacijska dejavnost, zaposleni, motivacija, ideje, ustvarjalni potencial, ... Keywords: Goriške opekarne, invencijsko-inovacijska dejavnost, zaposleni, motivacija, ideje, ustvarjalni potencial Published: 15.10.2013; Views: 3622; Downloads: 163
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
2. Plesna dramatizacija po literarnem delu Ele Peroci Moj dežnik je lahko balonSidonija Bratuša, 2013, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...delo, pravljica Moj dežnik je lahko balon, ustvarjalni gibi, ... Keywords: plesna dramatizacija, plesno ustvarjanje, projektno delo, pravljica Moj dežnik je lahko balon, ustvarjalni gibi Published: 15.10.2013; Views: 3677; Downloads: 219
Full text (1,79 MB) |
3. |
4. Material kot spodbuda za plesMetka Istenič, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...ples, ustvarjalni gib, vloga vzgojitelja, plesne spodbude, raziskovanje materialov,... Keywords: ples, ustvarjalni gib, vloga vzgojitelja, plesne spodbude, raziskovanje materialov Published: 10.07.2015; Views: 2952; Downloads: 230
Full text (2,21 MB) |
5. Ustvarjalni gib pri pouku matematike v prvem razreduDamjana Pogačnik, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Keywords: gibanje, igra, ustvarjalni gibi, ustvarjalnost, ustvarjalno učenje, ustvarjalno mišljenje, celostno poučevanje, matematika Published: 10.07.2015; Views: 3123; Downloads: 217
Full text (605,65 KB) |
6. Les kot spodbuda za ples: sodelovanje vrtca s Tehniškim muzejem SlovenijeŠpela Knafelj, 2014, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...kurikulum, ples, ustvarjalni gib, pedagoški koncept Reggio Emilia, Tehniški muzej... Keywords: kurikulum, ples, ustvarjalni gib, pedagoški koncept Reggio Emilia, Tehniški muzej Slovenije, muzejska pedagogika Published: 10.07.2015; Views: 2791; Downloads: 138
Full text (3,17 MB) |
7. Zastopanost plesnih dejavnosti v vrtcu PostojnaBarbara Doles, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...načrtovanje plesnih dejavnosti, ustvarjalni gib, kurikul, plesna umetnost, predšolska vzgoja, ... Keywords: načrtovanje plesnih dejavnosti, ustvarjalni gib, kurikul, plesna umetnost, predšolska vzgoja Published: 14.10.2015; Views: 2780; Downloads: 92
Full text (2,03 MB) |
8. Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristopVesna Geršak, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph Abstract: Uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa pri pouku je primer celostnega učenja, ki združuje kinestetične, plesne, neverbalne in verbalne dejavnosti. Koff (2000, 27) meni, da se otroci učijo uporabljati neverbalno izražanje, da sporočajo, kako se počutijo in mislijo. Telesno-gibalna inteligenca je znana kot ena od mnogoterih (Gardner 1995), vendar je med najbolj podcenjenimi v naših šolah. Znati opazovati gibanje otrokovega telesa v razredu zahteva pomemben preskok v našem dojemanju znanja, šolske tradicije in besednjaka. Nujno bi bilo, da bi se vsak učenec imel možnost učiti na različne načine in da bi mu bila dana možnost raznovrstnih učnih pristopov (Blumenfeld-Jones 2004, 120). V prispevku je poudarjen pomen ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v otrokovem razvoju. Predstavljeni so nekatere teorije, pristopi in prakse, ki poudarjajo uporabo telesa v učnem procesu. Navedene so tudi nekatere raziskave o možganih, ki poudarjajo uporabo kinestetičnega poučevanja in aktivnega učenja skozi ustvarjalni gib v razredu. Predstavljena je kvalitativna raziskava o uporabi ustvarjalnega giba kot učnega pristopa, v kateri je sodelovalo 148 osnovnošolskih učiteljev. Udeleženci raziskave so odgovarjali na vprašalnik o prepričanjih, stališčih in zaznanih učinkih ustvarjalnega giba kot učnega pristopa. Prikazani so odgovori učiteljev na odprto vprašanje, kakšne spremembe zaznavajo v razredu pri uporabi ustvarjalnega giba. Rezultati so pokazali pozitivne učinke učnega pristopa v procesu vzgoje in izobraževanja ter na vseh področjih otrokovega razvoja: čustveno-socialnem, kognitivnem in psihomotoričnem. Najizrazitejši vplivi uporabe ustvarjalnega giba pri pouku se izražajo na kognitivnem področju. Na podlagi rezultatov lahko sklepamo, da uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v razredu omogoča izvedbo oprijemljivega, dostopnega, aktivnega in čustveno obarvanega kurikuluma za učence. Found in: ključnih besedah Keywords: ustvarjalni gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija Published: 14.10.2015; Views: 4572; Downloads: 230
Full text (0,00 KB) |
9. Primerjava različnih spodbud na temo prometa v gibalno-plesnih dejavnostihLara Blažič, 2021, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...učenje z gibanjem, ples, ustvarjalni gib, plesne spodbude, promet... Keywords: učenje z gibanjem, ples, ustvarjalni gib, plesne spodbude, promet Published: 27.10.2021; Views: 443; Downloads: 69
Full text (5,14 MB) |
10. Plesna improvizacijaNika Pegan, 2012, published scientific conference contribution Found in: ključnih besedah Summary of found: ...plesna improvizacija, ustvarjalni gib, plesna pedagogika, sodobni ples, ... Keywords: plesna improvizacija, ustvarjalni gib, plesna pedagogika, sodobni ples Published: 15.10.2015; Views: 4061; Downloads: 105
Full text (0,00 KB) |