Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izražanje osebnosti skozi predelavo motocikla
Janja Kozlovič, 2009, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...motociklizem, življenjski slog, referenčne skupine, vedenje potrošnikov, ...
Keywords: motociklizem, življenjski slog, referenčne skupine, vedenje potrošnikov
Published: 15.10.2013; Views: 2473; Downloads: 115
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Analiza procesa nakupnega odločanja za prehranska dopolnila, namenjena otrokom
Lučka Orož, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...potrošniki, vedenje potrošnikov, nakopi, odločanje, procesi, avtizem, ...
Keywords: potrošniki, vedenje potrošnikov, nakopi, odločanje, procesi, avtizem
Published: 14.10.2015; Views: 3161; Downloads: 157
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Nakupni dejavniki vitaminov in prehranskih dopolnil
Roteja Feldin, 2021, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vitamini in prehranska dopolnila, potrošniki, nakupovalno vedenje potrošnikov, nakupni dejavniki, nakupno odločanje...
Keywords: vitamini in prehranska dopolnila, potrošniki, nakupovalno vedenje potrošnikov, nakupni dejavniki, nakupno odločanje
Published: 17.09.2021; Views: 498; Downloads: 56
.pdf Full text (1,33 MB)

4.
Nakupne navade Slovencev v času koronavirusa
Tjaša Benedičič, 2020, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...nakupne navade, nakupno vedenje potrošnikov, koronavirus, nakupovanje, potrošnik, nakupovanje živil, spletno...
Keywords: nakupne navade, nakupno vedenje potrošnikov, koronavirus, nakupovanje, potrošnik, nakupovanje živil, spletno nakupovanje
Published: 20.11.2020; Views: 860; Downloads: 127
.pdf Full text (1,04 MB)

5.
Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v Sloveniji
Nicole Žlebnik, 2019, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing...
Keywords: turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing
Published: 05.03.2021; Views: 431; Downloads: 57
.pdf Full text (968,05 KB)

6.
Nakupni dejavniki kozmetičnih izdelkov za zaščito pred soncem v lekarnah
Kristina Kopitar, 2021, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...potrošnik, vedenje potrošnikov, proces nakupnega odločanja, nakupni dejavniki, izdelki...
Keywords: potrošnik, vedenje potrošnikov, proces nakupnega odločanja, nakupni dejavniki, izdelki za zaščito pred soncem
Published: 27.01.2022; Views: 393; Downloads: 18
.pdf Full text (839,85 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica