1. Fotografske podobe - orodje uprizarjanja spektakelskih identitetEma Weixler, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...družba spektakla, ideologija potrošništva, vizualna reprezentacija, jezik, komunikacija, mediji, fotografske podobe, identitete,... Keywords: družba spektakla, ideologija potrošništva, vizualna reprezentacija, jezik, komunikacija, mediji, fotografske podobe, identitete, diplomska dela Published: 10.11.2016; Views: 1632; Downloads: 83
Full text (579,02 KB) |
2. Uporaba vizualne podpore pri otrocih z avtističnimi motnjamiTina Zorec, 2016, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...triada primanjkljajev, komunikacija, vrtec, individualizirano učno okolje, vizualna podpora... Keywords: spekter avtističnih motenj, triada primanjkljajev, komunikacija, vrtec, individualizirano učno okolje, vizualna podpora Published: 23.07.2020; Views: 572; Downloads: 58
Full text (1,03 MB) |
3. Identitete in samoidentifikacijeBeti Cerovac, 2022, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...identiteta, spol, transspolnost, cisspolnost, film, mediji, vizualna komunikacija, zaključna dela... Keywords: identiteta, spol, transspolnost, cisspolnost, film, mediji, vizualna komunikacija, zaključna dela Published: 07.04.2022; Views: 559; Downloads: 28
Full text (1,02 MB) |
4. Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v SlovenijiNicole Žlebnik, 2019, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing... Keywords: turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing Published: 05.03.2021; Views: 433; Downloads: 58
Full text (968,05 KB) |