1. |
2. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, review Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Keywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 12009; Downloads: 534 Link to full text |
3. The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship managementJay Curry, 2000, manual Abstract: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management Keywords: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 4014; Downloads: 152 Link to full text |
4. Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanjaArmand Faganel, 2006, master's thesis Keywords: izobraževanje, visoko šolstvo, izobraževalni sistemi, kvaliteta, zaznavanje, zagotavljanje kvalitete, storitve, management, TQM, Evropska unija, Slovenija, modeli, terciarne dejavnosti Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5743; Downloads: 124 Link to full text This document has more files! More... |
5. Management znanja kot temelj odličnosti v gospodarskih družbahZlatka Meško Štok, 2008, doctoral dissertation Keywords: management, znanje, odličnost, uspešnost poslovanja, organizacija, gospodarske družbe, TQM, intelektualni kapital, kadri, manager, poslovodni delavci, metode, podjetje, komuniciranje, organizacijska kultura, poslovno komuniciranje, človeški kapital, medosebni odnosi, Slovenija, poslovno okolje, poslovanje, kvaliteta, reinženiring, zagotavljanje kvalitete, empirične raziskave, raziskave Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5947; Downloads: 177 Link to full text This document has more files! More... |
6. Quality issues in heritage visitor attractions2001, proceedings Keywords: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči Published in RUP: 15.10.2013; Views: 5213; Downloads: 155 Link to full text |