1. Poučevanje jezikov na zgodnji stopnji učenjaNina Šegš, 2013, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost,... Keywords: razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost, več-čutno učenje, igra, učni cilji, ocenjevanje, italijanščina, diplomska dela, sviluppo del linguaggio, lingue straniere, didattica, apprendimento delle lingue al livello precoce, insegnamento delle lingue, bambini, integrazione, flessibilità, sensorialità, ludicità, obiettivi scolastici, valutazione, italiano Published: 10.07.2015; Views: 2665; Downloads: 36
Full text (558,74 KB) |
2. UvodnikSilva Bratož, 2015, preface, afterword Found in: ključnih besedah Summary of found: ...učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori, ... Keywords: učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori Published: 14.10.2015; Views: 2631; Downloads: 62
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
3. Zgodnje učenje angleščine skozi igroPaola Putinja, 2015, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra, ... Keywords: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra Published: 14.10.2015; Views: 4062; Downloads: 248
Full text (292,49 KB) |
4. Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanjaLucija Čok, Anita Sila, 2015, original scientific article Abstract: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese. Found in: ključnih besedah Summary of found: ... zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa,... Keywords: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa Published: 14.10.2015; Views: 2248; Downloads: 83
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
5. Angleščina skozi igro v 1. starostnem obdobjuŠpela Voda, 2017, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje, ... Keywords: vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje Published: 17.01.2018; Views: 1897; Downloads: 147
Full text (999,24 KB) |
6. Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbeKsenija Malkovič, 2019, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo... Keywords: pristop CLIL, zgodnje poučevanje tujih jezikov, glasba, učenje pesmi, prvo vzgojno-izobraževalno odobje Published: 23.07.2020; Views: 800; Downloads: 69
Full text (806,38 KB) |