Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 75
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Imidž države kot turistične destinacije
Aleksandra Brezovec, 2001, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3576; Prenosov: 136
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
20 let turizma samostojne Slovenije
Žana Čivre, Tanja Planinc, Aleksandra Brezovec, Tomi Brezovec, Polona Černič, Maša Puklavec, 2011, elaborat, predštudija, študija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, Slovenija, analize
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3225; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier
Aleksandra Brezovec, 2010, recenzija, prikaz knjige, kritika

Najdeno v: osebi
Ključne besede: recenzije, trženje, turizem
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2265; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Uporaba živali v oglaševanju
Maša Radić, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: prepričevalno komuniciranje, oglaševanje, mediji, živali, živalski simboli, čustva, etika, magistrske naloge
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3125; Prenosov: 125
.pdf Polno besedilo (1,31 MB)

5.
Zelena shema slovenskega turizma
Jan Klavora, Aleksandra Brezovec, Jana Apih, Dejan Križaj, Miša Novak, Tina Hedi Zakonjšek, 2015, elaborat, predštudija, študija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, razvoj, inovativnost, trajnost, strateški dokument
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 3347; Prenosov: 113
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu, interakcijski pogled
Aleksandra Brezovec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, tržno komuniciranje, Portorož
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2242; Prenosov: 86
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Re-imagining heritage interpretation
Aleksandra Brezovec, 2015, recenzija, prikaz knjige, kritika

Najdeno v: osebi
Ključne besede: recenzije, prikaz knjige, dediščina
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1796; Prenosov: 213
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje
Iztok Bončina, 2019, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, vesolje, motivatorji, turistični pogled, vesoljski pogled, Zemlja, zvezde, vesoljsko plovilo, astronavt, astronomija
Objavljeno: 29.04.2019; Ogledov: 2170; Prenosov: 184
.pdf Polno besedilo (3,40 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici