Ključne besede: marketing, kampanja, Emirates, pozicioniranje, letalstvoObjavljeno v RUP: 28.08.2024; Ogledov: 728; Prenosov: 32 Celotno besedilo (691,60 KB)
Opis: V raziskovalni nalogi so združene seminarske naloge, ki so jih študentke opravljale pri predmetu Pomenoslovje in besedotvorje. Z anketami so preverjale, ali sodelujoči poznajo in uporabljajo izbrane izraze in ali predlagajo drugačna poimenovanja. Analiza je zajemala tri skupine izrazov – neologizme, pozabnice in besedne igre.Ključne besede: pomenoslovje, besedotvorje, pozabnice, neologizmi, igre besedObjavljeno v RUP: 10.01.2022; Ogledov: 2559; Prenosov: 63 Celotno besedilo (806,46 KB)
Ključne besede: študenti, branje, branje študentov, pomen branja, digitalna doba, karantena, e-knjige, tiskane knjige, počutje, e-gradivo v šolstvu, zaključna delaObjavljeno v RUP: 29.12.2021; Ogledov: 1603; Prenosov: 70 Celotno besedilo (2,34 MB)