1. |
2. |
3. |
4. |
5. Zakaj poučevati matematikoDarjo Felda, Mara Cotič, 2012, pregledni znanstveni članek Opis: Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel. Najdeno v: osebi Ključne besede: začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2519; Prenosov: 24
Polno besedilo (0,00 KB) |
6. Vizualizacija geometrijskih problemov na geoploščiDarjo Felda, Mara Cotič, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič, 2011, izvirni znanstveni članek Najdeno v: osebi Ključne besede: matematika, geometrija, geometrijski problemi, učni pripomočki, vizualizacija, geoplošča Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2913; Prenosov: 32
Polno besedilo (0,00 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |