Ključne besede: otroci priseljenci, predšolsko obdobje, stališča, vzgojitelji, vrtecObjavljeno v RUP: 09.12.2024; Ogledov: 407; Prenosov: 61 Celotno besedilo (1,14 MB)
Ključne besede: profesionalni razvoj, (mobilni) učitelj za dodatno strokovno pomoč, življenjska zgodovina, stalno strokovno izpopolnjevanje, kvalitativno raziskovanjeObjavljeno v RUP: 22.11.2024; Ogledov: 382; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,74 MB)
Ključne besede: samozagovorništvo, učenci s posebnimi potrebami, raziskave, delavnice, anketni vprašalnikiObjavljeno v RUP: 15.10.2024; Ogledov: 473; Prenosov: 30 Celotno besedilo (635,24 KB)
Ključne besede: ADHD, predšolski otroci, znaki ADHD, diagnoza, zgodnja obravnavaObjavljeno v RUP: 20.08.2024; Ogledov: 528; Prenosov: 32 Celotno besedilo (839,96 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, specifične učne težave, inkluzija, prilagoditve, učenci s posebnimi potrebami, sopojavnostObjavljeno v RUP: 16.08.2024; Ogledov: 810; Prenosov: 50 Celotno besedilo (716,19 KB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, zgodnja obravnava, sodelovanje med strokovnimi delavci, strokovna skupina, vrtec, timsko deloObjavljeno v RUP: 13.08.2024; Ogledov: 500; Prenosov: 48 Celotno besedilo (709,94 KB)
Ključne besede: partnerstvo med šolo in starši, vloga komunikacije, komunikacijske ovire, učni uspeh, medsebojno sodelovanjeObjavljeno v RUP: 13.08.2024; Ogledov: 506; Prenosov: 75 Celotno besedilo (1,19 MB)
Ključne besede: motnje v duševnem razvoju, izvršilne funkcije, inkluzivne strategije pomoči, pozornost, organizacijske spretnosti, prehajanje med aktivnostmiObjavljeno v RUP: 14.06.2024; Ogledov: 984; Prenosov: 19 Celotno besedilo (704,80 KB)
Ključne besede: Downov sindrom, socialni in emocionalni razvoj, gibalne spretnosti, karate, celostni razvojObjavljeno v RUP: 08.05.2024; Ogledov: 1063; Prenosov: 36 Celotno besedilo (794,77 KB)
Ključne besede: zagovorništvo, samozagovorništvo, inkluzija, družbeni boji, izključevanjeObjavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 979; Prenosov: 30 Celotno besedilo (1,84 MB)