Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Proces uvajanja blagovne znamke na trg
Uroš Gračner, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Bandidos, izdelki, novi izdelki, prodaja, predstavitev
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3330; Prenosov: 171
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
Andreja Špan, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4579; Prenosov: 201
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Trženjski splet v fazi uvajanja novega izdelka na slovenski trg
Silva Podbršček, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trg, trženje, izdelki, uvajanje izdelka na trg, trženjski splet, promocija, pospeševanje prodaje, oglaševanje, konkurenca, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4656; Prenosov: 156
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Zadovoljstvo odjemalcev kot osnova za uspešno poslovanje podjetja
Tanja Tuljak, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, storitveno podjetje, odjemalci, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba, tržna raziskava, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2683; Prenosov: 106
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Praksa zagotavljanja kakovosti visokošolskih institucij in prihodnji izzivi
Nada Trunk Širca, Karmen Rodman, Katarina Košmrlj Muha, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: visoko šolstvo, Slovenija, razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3045; Prenosov: 78
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Razvoj sistemov in instrumentov zagotavljanja kakovosti visokošolskih institucij
Karmen Rodman, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: visoko šolstvo, Slovenija, razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2594; Prenosov: 76
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Dejavniki zaznane kakovosti visokošolskega zavoda z vidika delodajalcev
Karmen Rodman, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kakovost, management, zagotavljanje, visokošolski zavod, zaznana kakovost, dejanska kakovost, delodajalci, komuniciranje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2741; Prenosov: 169
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Trženjsko komuniciranje prenove celostne podobe banke
Nina Vitulič, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacija, storitve, celostna grafična podoba, komuniciranje, korporativni znak, tržna raziskava
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2716; Prenosov: 131
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Tržno komuniciranje v podjetju
Tanja Vidmar, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trženje, komuniciranje, blagovne znamke, raziskave, podjetje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2688; Prenosov: 190
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici