1. Carabidae, cerambycidae and scarabaeoidea (Insecta: Coleoptera) fauna of Kornat, Lavsa and Žut islands, CroatiaBoris Lauš, Ivona Burić, Toni Koren, Ivana Rojko, Petra Svoboda, Lucija Šerić-Jelaska, 2010, izvirni znanstveni članek Najdeno v: osebi Ključne besede: Insecta, Coleoptera, Carabidae, Cerambycidae, Scarabaeoidea, Adriatic Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3251; Prenosov: 67
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov zavarovalniških storitevLucija Smrdelj, 2006, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: zavarovalništvo, storitve, zavarovalni produkti, avtomobilsko zavarovanje, odjemalci, zadovoljstvo, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketa, Adriatic Slovenica, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3269; Prenosov: 131
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. |
4. |
5. Instituto politécnico de BejaLucija Čok, Regis Ritz, Gintautas Bražiunas, Howard Davies, 2010, elaborat, predštudija, študija Najdeno v: osebi Ključne besede: izobraževanje, demokracija, bolonjski programi, Evropa Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2793; Prenosov: 27
Polno besedilo (0,00 KB) |
6. Kontrastivna analiza prevodov javnih tabel na dvojezičnem območju slovenske ObaleAna Šuligoj, 2011, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: italijanščina, slovenščina, javni napisi, prevodi, zakonodaja, slovenska Obala, dvojezičnost, prevajalske metode, jezikovni korpus, kontrastivna analiza, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3647; Prenosov: 95
Polno besedilo (5,13 MB) |
7. Kontrastivna analiza italijanskega prevoda slovenskega tekstaNina Kobal, 2011, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: italijanščina, slovenščina, prevajanje, kontrastivna analiza, napake, negativni jezikovni prenos, slovnica, pravopis, oblikoslovje, skladnja, semantika, leksikologija, kultura, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4329; Prenosov: 174
Polno besedilo (1,24 MB) |
8. |
9. |
10. Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanjaLucija Čok, Anita Sila, 2015, izvirni znanstveni članek Opis: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese. Najdeno v: osebi Ključne besede: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2232; Prenosov: 82
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|