Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Clarifying the concept of customer-based brand equity for a tourism destination
Maja Konečnik Ruzzier, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1660; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Robert Kaše, Katja Terglav, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2477; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
Borut Kodrič, Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Anita Trnavčevič, 2012, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trženje, storitve
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2898; Prenosov: 82
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Znamka I feel Slovenia
Davorin Milinović, Petra Lapajne, Nuša Petek, Maja Konečnik Ruzzier, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovne znamke, države, Slovenija, interesne skupine
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3107; Prenosov: 73
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Zadovoljstvo hotelskih gostov: vloga družbene odgovornosti podjetij
Kristina Nagode, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, družbena odgovornost podjetij, hotel, zadovoljstvo gostov
Objavljeno: 16.12.2021; Ogledov: 479; Prenosov: 47
.pdf Polno besedilo (1,73 MB)

6.
Startup branding
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier, 2018, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Slovenia, start-up, innovations, brands
Objavljeno: 22.12.2021; Ogledov: 378; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (142,13 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici