Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 378
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
Doris Gomezelj Omerzel, Mitja Kozjan, 2012, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetja, zaposleni, znanje, upravljanje, blagovne znamke, vrednotenje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3823; Prenosov: 98
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza vpliva znanja v podjetju na vrednost blagovne znamke
Mitja Kozjan, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: znanje, blagovne znamke, vrednost, vrste znanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3023; Prenosov: 148
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranje
Mitja Ruzzier, Tine Nagy, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku s pomočjo pregledane literature opisujemo spremembe v drubži in druge pogoje, ki so pripomogli k nastanku koncepta na uporabnike osredotočenega inoviranja izdelkov in storitev ter k nastanku usmeritve podjetij po načelih t. i. dizajnerskega razmišljanja. Omenjeni področji sta si v praksi pri rezultatih precej podobni, zato ju bomo povezali v model, ki smo ga poimenovali od uporabnika spodbujeno inoviranje. Predstavljeni model je pionirski prispevek k razvoju znanosti na področju od uporabnika spodbujenega inoviranja, posredno pa tudi na področju koncepta dizajnerskega razmišljanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: uporabniki, ustvarjalnost, oblikovanje, inovacije, modeli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2742; Prenosov: 65
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Poslovni načrt nepremičninske agencije
Jure Vučković, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetniki, poslovni načrt, nepremičnine, podjetja, podjetniška rast
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2998; Prenosov: 134
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Motivacija in nagrajevanje zaposlenih v prodajnih službah
Bojan Ferlež, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, prodajno osebje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3589; Prenosov: 174
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Povezava med internacionalizacijo in inoviranjem v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Andreja Mlakar, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: internacionalizacija, globalizacija, podjetništvo, mednarodno podjetništvo, inovativnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2992; Prenosov: 123
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
Tadej Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2436; Prenosov: 125
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Poslovni načrt vpeljave solarnega sistema kot nadgradnja osnovne dejavnosti kmemtije
Bernard Žgavec, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: električna energija, solarni sistemi, poslovni načrti, obnovljivi viri energije, OVE, kmetija, fotovoltaika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3283; Prenosov: 134
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Poslovni načrt igralnega salona
Lucija Zavrtanik, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, igralništvo, investicije, igralni salon, igralni avtomati
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2868; Prenosov: 124
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici