Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 71
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Dvojna izjemnost
Anina Cesar, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: osebe s posebnimi potrebami, dvojna izjemnost, para karate, trening, trener
Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 248; Prenosov: 51
.pdf Polno besedilo (534,64 KB)

2.
Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
Marinka Primožič, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolska stopnja, nadarjeni otroci, značilnosti, odkrivanje, oblike dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3512; Prenosov: 461
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

3.
NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
Nika Mlakar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni otroci, program NTC učenja, predšolsko obdobje, zgodnje spodbujanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3341; Prenosov: 319
.pdf Polno besedilo (3,40 MB)

4.
5.
Pomen zdrave samopodobe pri učencih
Manja Žemva, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: samopodoba, zdrava samopodoba, dejavniki samopodobe, učenec, učitelj, šolska uspešnost
Objavljeno: 09.07.2021; Ogledov: 329; Prenosov: 86
.pdf Polno besedilo (584,10 KB)

6.
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 2828; Prenosov: 98
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
8.
Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: In this paper, main problems regarding preschool teacher's subjective theories, problems and professional development in working with gifted children are presented. The results of the empirical research show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning identifying and working with gifted young children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with gifted children; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education. In addition to various possibilities of further education and in-service training, there are some issues that should be arranged on the national level, e. g.: empowering preschool teachers; providing teaching materials, teaching aids and special - didactic recommendations; shorter training workshops and others
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna (ne)usposobljenost, težave, subjektivne teorije
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2362; Prenosov: 415
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Nina Cepuš, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja
Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 276; Prenosov: 41
.pdf Polno besedilo (1,42 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici