1. Prevalenca čezmerne telesne teže in debelosti med otroki v severovzhodni SlovenijiSamo Fošnarič, Jurij Planinšec, Rado Pišot, 2006, izvirni znanstveni članek Najdeno v: osebi Ključne besede: čezmerna telesna teža, debelost, prehranjenost, indeks telesne mase, otroci, prevalenca, bivalno okolje, SV Slovenija Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3229; Prenosov: 73
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. |
3. Prometna vzgoja otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobjuKristina Komidar, 2015, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: pouk, spoznavanje okolja, osnovna šola, prometna vzgoja, prvi razred, učni načrti, preventivne akcije, razvojne značilnosti Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2823; Prenosov: 75
Polno besedilo (3,90 MB) |
4. |
5. |
6. Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otrokePetra Furlan, Samo Fošnarič, 2014, strokovni članek Opis: Kurikulum za vrtce (1999) vsebuje različna področja izobraževanja, ki se med seboj smiselno in celostno povezujejo. Narava je eno izmed področij, ki predstavlja otrokovo prvo spoznavanje sveta in prvo vodeno spoznavanje narave. Naravoslovne vsebine so namreč zelo primerne za raziskovanje, saj so predmeti in pojavi konkretni in za otroke bolj privlačni. Pouk naravoslovja bi tako lahko deloval kot izhodišče za vse druge vsebine, vendar poučevanje naravoslovja povzroča številne težave, predvsem s tem, kako vsebine predstaviti otrokom. To pogosto predstavlja izziv in odgovornost za vzgojitelje, saj mora biti podajanje vsebine prilagojeno otrokovi starosti, uporabljati morajo pravilno izrazoslovje, hkrati pa se morajo izogibati pretiranemu poenostavljanju in posploševanju. Plovnost je naravni pojav, s katerim se sreča vsak otrok, a ga je težko razložiti. V prispevku ocenjujemo poznavanje in razumevanje plovnosti pri izrednih študentih študijskega programa Predšolska vzgoja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, ki se izvaja na različnih lokacijah po Sloveniji. Gre za študente, ki že poučujejo v vrtcih, in zato predpostavljamo, da so z navedeno vsebino dobro seznanjeni, saj so se z njo že srečali pri fizikalnih vsebinah med študijem. Preverili smo, na kašen način razložijo plovnost otrokom in če se njihovo znanje o plovnosti razlikuje glede na kraj izvajanja študija. Ugotovili smo, da je znanje študentov o plovnosti izredno slabo in pomanjkljivo. Poleg tega imajo študentje o plovnosti precej napačnih predstav, ki jih prenašajo na otroke. Z raziskavo potrdimo, da niti delovna doba niti kraj izobraževanja bistveno ne vplivata na njihovo razlago o plovnosti (p > 0,05). Najdeno v: osebi Ključne besede: predšolska vzgoja, predšolski otroci, otroški vrtci, kurikulum, naravoslovje, plovnost Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 2348; Prenosov: 66
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Povezanost statusa telesne teže in gibalne učinkovitosti otrok v SlovenijiJurij Planinšec, Črtomir Matejek, Samo Fošnarič, Rado Pišot, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Povezanost statusa telesne teže in gibalne učinkovitosti otrok v Sloveniji Najdeno v: osebi Ključne besede: predpubertetni otroci, gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, gibalna dejavnost, gibalne kompetence, antropometrija Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 1714; Prenosov: 163
Polno besedilo (0,00 KB) |