1. Vidiki identitet, ki se kažejo skozi posredovanje objav na spletuAlenka Rožanc, 2013, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: splet, objave, socialna omrežja, komuniciranje, identiteta, samopredstavljanje, Facebook, magistrske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2858; Prenosov: 48
Polno besedilo (642,74 KB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Digitalization and new media landscapeTadej Praprotnik, 2016, izvirni znanstveni članek Najdeno v: osebi Ključne besede: digitalizacija, družbeni mediji, Facebook, Twitter, novinarstvo, digitalization, social media, Facebook, Twitter, journalism Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2278; Prenosov: 292
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Paradoks ženske identiteteNina Košutnik, 2018, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: računalniško posredovano komuniciranje, družbeni mediji, spletni blogi, mehanizmi nadzora, patriarhat, identiteta, oglaševanje, potrošnja, magistrske naloge Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 1515; Prenosov: 66
Polno besedilo (639,95 KB) |
8. Vpliv spletnih socialnih omrežij na ženske samopodobeTijana Žulič, 2019, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: telesna samopodoba, telesni ideali, ženske, družbena omrežja, "fit" kultura, fitnes vplivnice, Instagram, zaključna dela Objavljeno: 28.11.2019; Ogledov: 1699; Prenosov: 184
Polno besedilo (508,14 KB) |
9. |
10. |