Ključne besede: mikrobiološki filtrski vložek, razvoj izdelkov, tržno uvajanje, inovativne rešitve, zdravje in kakovost vode, okoljska ozaveščenostObjavljeno v RUP: 14.04.2025; Ogledov: 226; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,46 MB)
Ključne besede: trženjski model, tržna strategija, redke bolezni, zdravstvene tehnologije, vrednotenje, utemeljena teorijaObjavljeno v RUP: 22.01.2025; Ogledov: 410; Prenosov: 0 Celotno besedilo (2,39 MB)
Ključne besede: consumer attitudes, trust, cultural influence, shopping behaviour, brandObjavljeno v RUP: 18.12.2024; Ogledov: 724; Prenosov: 6 Celotno besedilo (1,28 MB)
Ključne besede: motivi za nakup, slovensko porekloObjavljeno v RUP: 12.12.2024; Ogledov: 449; Prenosov: 9 Celotno besedilo (691,07 KB)
Ključne besede: uvajanje izdelka, trženjski splet, kombučaObjavljeno v RUP: 11.12.2024; Ogledov: 391; Prenosov: 10 Celotno besedilo (853,26 KB)
Ključne besede: družbena omrežja, zaupanje, nagradne igreObjavljeno v RUP: 23.09.2024; Ogledov: 652; Prenosov: 27 Celotno besedilo (1,57 MB)
Ključne besede: prepoznavnost, Dejavnosti Zaraja, brand, recognisability, social mediaObjavljeno v RUP: 19.09.2024; Ogledov: 559; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,34 MB)
Ključne besede: kupci, nakupni proces, nakupno vedenje, zimske pnevmatikeObjavljeno v RUP: 19.09.2024; Ogledov: 720; Prenosov: 35 Celotno besedilo (1,26 MB)
Ključne besede: cena, vplivObjavljeno v RUP: 04.07.2024; Ogledov: 749; Prenosov: 55 Celotno besedilo (936,98 KB)
Ključne besede: strategija, Filc, d. o. o., poslovanjeObjavljeno v RUP: 30.05.2024; Ogledov: 1198; Prenosov: 16 Celotno besedilo (837,55 KB)