3.
Razvoj modela: od uporabnika spodbujeno inoviranjeTine Nagy,
Mitja Ruzzier, 2011, izvirni znanstveni članek
Opis: V prispevku s pomočjo pregledane literature opisujemo spremembe v drubži in druge pogoje, ki so pripomogli k nastanku koncepta na uporabnike osredotočenega inoviranja izdelkov in storitev ter k nastanku usmeritve podjetij po načelih t. i. dizajnerskega razmišljanja. Omenjeni področji sta si v praksi pri rezultatih precej podobni, zato ju bomo povezali v model, ki smo ga poimenovali od uporabnika spodbujeno inoviranje. Predstavljeni model je pionirski prispevek k razvoju znanosti na področju od uporabnika spodbujenega inoviranja, posredno pa tudi na področju koncepta dizajnerskega razmišljanja.
Ključne besede: uporabniki, ustvarjalnost, oblikovanje, inovacije, modeli
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4079; Prenosov: 70
Celotno besedilo (246,55 KB)