1. Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijahAnita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič, 2007, izvirni znanstveni članek Ključne besede: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4121; Prenosov: 43
Povezava na celotno besedilo |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Improving school leadershipJustina Erčulj, Andrej Koren, Vinko Logaj, Polona Peček, Mitja Sardoč, Anita Trnavčevič, Nada Trunk Širca, Andreja Trtnik Herlec, 2007, elaborat, predštudija, študija Ključne besede: vodenje, izobraževanje, poročila, Slovenija, izobraževalni sistemi Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 6018; Prenosov: 444
Povezava na celotno besedilo |