1. |
2. |
3. |
4. |
5. Koncept usmeritve k strankam za uspešno upravljanje odnosov družbe s strankamiAndreja Vovk, 2013, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: stranke, odnosi s strankami, usmeritev k strankam, informacijski sistemi, prenova procesov, zaposleni, motivacija, obnašanje strank Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3036; Prenosov: 130
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. |
7. Trženje blagovne znamke podjetjaBorut Topole, 2006, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: trg, tržanje, pospeševanje prodaje, raziskava trga, analiza okolja, segmentiranje trga, blagovna znamka, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3302; Prenosov: 174
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. |
9. Strategija tržnega vstopaHajdi Korošec, 2004, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: podjetje, mednarodno poslovanje, tuji trg, strategije vstopa, tržne oblike vstopa, globalizacija, izvoz, uvoz, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3327; Prenosov: 166
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. |