Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
Andrej Ažman, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nakupne navade, potrošniki, čokoladni izdelki, marketinško komuniciranje, blagovna znamka, ...
Ključne besede: nakupne navade, potrošniki, čokoladni izdelki, marketinško komuniciranje, blagovna znamka
Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 808; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici