1. Analiza inovacijskega potenciala na Univerzi na PrimorskemAljoša Žbogar, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...inkubator, podjetnost, inovativnost, ideja, študentje, pedagoški delavci, raziskovalci, univerzitetni inkubator Primorske, diplomska... Ključne besede: inkubator, podjetnost, inovativnost, ideja, študentje, pedagoški delavci, raziskovalci, univerzitetni inkubator Primorske, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2852; Prenosov: 137
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Pričakovanja študentov glede na razlike v kakovosti storitev visokošolskih zavodovBorut Kodrič, Marijana Sikošek, 2011, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija... Ključne besede: izobraževalne storitve, kakovost, pričakovanja, študentje, marketizacija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3775; Prenosov: 67 Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. |
4. Students' perceptions of their business competences and entrepreneurial intentionMarja-Liisa Kakkonen, 2011, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poslovne kompetence, študentje, visoko šolstvo, dojemanje, ... Ključne besede: poslovne kompetence, študentje, visoko šolstvo, dojemanje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1512; Prenosov: 80
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Študenti zdravstvene nege in poznavanje kršitev, ki jih določa častno razsodišče zbornice zdravstvene in babiške nege SlovenijeSuzana Mlinar, 2010, izvirni znanstveni članek Opis: Namen: Cilj raziskave je bil ugotoviti seznanjenost študentov zdravstvene neges kršitvami po 42. členu Pravilnika o organizaciji in delovanju Častnega razsodišča Zbornice zdravstvene in babiške nege Slovenije ter ugotoviti razlike v poznavanju kršitev v šolskih letih 2007/2008 in 2008/2009. Metode: V raziskavo je bilo zajetih 230 študentov zdravstvene nege. Vprašalnik je vseboval kršitve, ki jih navaja 42. člen Pravilnika o organizaciji in delovanju Častnega razsodišča Zbornice zdravstvene in babiške nege Slovenije. Za analizo podatkov smo uporabili osnovne statistične parametre in t-Test za ugotavljanje razlik med spoloma, šolskim letom ter dokončano srednjo šolo. Podatke smo obdelali s SPSS 17.0. Rezultati: Študentje so najbolj seznanjeni s "kršitvijo poklicne molčečnosti in varovanja zasebnosti in dostojanstva bolnikov". Ugotovili smo, da so študentje v šolskem letu 2008/2009 statistično značilno bolj seznanjeni s kršitvami odklonitve nujne medicinske pomoči (p = 0,033), uničenjem ali ponarejanjem podatkov o bolniku (p = 0,001) ter krajo intelektualne lastnine (p = 0,003) glede na študijsko leto 2007/2008. Zaključek: Za zagotavljanje kakovostne zdravstvene nege je pomembno poznavanje nepravilnosti pri izvajanju zdravstvene nege, ki jih kot kršitve navaja častno razsodišče. Poznavanje kršitev, ki jih navaja Častno razsodišče Zbornice zdravstvene in babiške nege Slovenije, lahko pri študentih vpliva na razvoj človeškega odnosa do bolnika ter poznavanje pristojnosti v okviru zdravstvene nege. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Podatke smo obdelali s SPSS 17.0. Rezultati: Študentje so najbolj seznanjeni s "kršitvijo poklicne molčečnosti... Ključne besede: študentje zdravstvene nege, zdravstvena nega, izobraževanje, kršitve v zdravstveni negi Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2095; Prenosov: 82
Polno besedilo (0,00 KB) |
6. Razvoj poklicne kariere študentov pedagoške smeri s pomočjo priložnostnega učenjaNika Colja, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...študentje pedagoških smeri, neformalno učenje, priložnostno učenje, načrtovanje... Ključne besede: študentje pedagoških smeri, neformalno učenje, priložnostno učenje, načrtovanje kariere, kariera Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2251; Prenosov: 79
Polno besedilo (469,04 KB) |
7. Brezposelnost mladih in fiktivni vpis v terciarnem izobraževanjuMaja Petan, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...brezposelnost, mladi, tersiarno izobraževanje, fiktivni vpisi, navidenzi študentje, ... Ključne besede: zaposlovanje, brezposelnost, mladi, tersiarno izobraževanje, fiktivni vpisi, navidenzi študentje Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2503; Prenosov: 156
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študijJurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Hmelak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Študij je vedno odvisen od časa in prostora, v katerem poteka, ter tega, kako profesorji organizirajo delo. Postmoderna družba je družba nenehnih sprememb (kulturnih, političnih, družbenih), ki zahtevajo prilagajanje tako od posameznikov kot tudi organizacij. In zato je tudi študij, še posebno kakovost njegove izvedbe, močno odvisen od širših družbenih dogajanj in (ali pa še posebno) osebe (profesorja), ki je neposredno odgovorna za njegovo izvedbo. Kot protiutež profesorju je študent, torej oseba, željan novega znanja in dokazovanja svojih dosedanjih sposobnosti, spretnosti, znanja. Njune poti se srečujejo, da pa bi tudi sodelovala, si je treba prizadevati za aktivno udeležbo obeh. Avtorici v članku tako preučujeta problem kakovostnega študija z vidika aktivnosti študentov, predvsem se osredotočata na dejavnike in osebe, ki k temu pripomorejo, pa tudi načine za njegovo uresničitev. V prvem delu predstavljata teoretična izhodišča, pri čemer sta soočili razmišljanja različnih avtorjev (Apple 1992; Biutink 2009; Lepičnik Vodopivec 2002; Saracho in Spodek 2007 in drugi) ter podali odgovore na vprašanja o kakovostnem študiju preko aktivnosti samih študentov. Ob tem sta posegli tako na področje strokovnega izobraževanja in učenja kot tudi osebnostnega razvoja oseb, ki v procesu aktivnega študija sodelujejo (študentje in profesorji). V drugem delu predstavljata in utemeljujeta možnosti, načine in naloge za spodbujanje aktivnosti študentov. Osredotočili sta se na študij predšolske vzgoje in študente, ki se pripravljajo za poklic vzgojitelja predšolskih otrok. Konkretno sta prikazali primer naloge (priprava in izdelava ter predstavitev priročnika preko delnih nalog in zadolžitev) za spodbujanje aktivnosti študentov in hkrati utemeljili dosežke tako na strokovnem kot tudi osebnostnem področju študenta. Ob tem sta pojasnili, kakšen vpliv ima aktivna soudeležba med drugim na strokovni in osebnostni razvoj profesorja. V zaključku poudarjata pomembnost medsebojnega sodelovanja in nujnost samoaktivnosti študenta za kakovosten študij kot celoto in predvsem za kakovosten strokovni in osebnostni razvoj vseh udeleženih (študentov in profesorjev). Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...oseb, ki v procesu aktivnega študija sodelujejo (študentje in profesorji). V drugem delu predstavljata in... Ključne besede: aktivnost, študentje, študij, kakovost, učenje, predšolska vzgoja, strokovno izobraževanje, osebnostni razvoj Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2414; Prenosov: 54
Polno besedilo (0,00 KB) |
9. Kako lahko spremenimo dojemanje različnih oblik gibalne/športne aktivnosti preko izkušenjskega učenja?Saša Pišot, 2015, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...gibalna/športna aktivnost, življenjski slog, študentje, športna vzgoja, izkušenjsko učenje, tek, ... Ključne besede: gibalna/športna aktivnost, življenjski slog, študentje, športna vzgoja, izkušenjsko učenje, tek Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 2653; Prenosov: 76
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Potencial študentskega tutorstva za razvoj medkulturnega dialogaBarbara Zorman, 2015, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...sodobna družba, medkulturnost, študentje, vzgoja in izobraževanje, ... Ključne besede: sodobna družba, medkulturnost, študentje, vzgoja in izobraževanje Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2172; Prenosov: 71
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|