1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj : dnevnik Praktičnega usposabljanja 1Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar, 2018, drugo učno gradivo Opis: Pedagoško praktično usposabljanje pomeni enega izmed ključnih elementov v procesu usposabljanja bodočih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, saj prinaša izkušnje aktivnega dela s predšolskimi otroki in izkušnje sodelovanja s strokovnimi delavci v praksi. Namen predmeta Praktičnega usposabljanja 1 je spoznavanje in opazovanje različnih področij otrokovega delovanja ter refleksija študentovega lastnega dela in razumevanja delovanja otrok. Študentu namreč predvsem konkretna pedagoška izkušnja omogoča, da v svoje začetno pedagoško delo smiselno in kritično vključuje teoretična znanja ter tako postopoma izgrajuje svoje kompetence bodočega vzgojitelja predšolskih otrok. Ključne besede: predšolska vzgoja, visokošolski študij, študenti, praktični pouk Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1245; Prenosov: 46 Celotno besedilo (361,30 KB) |
7. |
8. |
9. Medosebni stik v visokošolskem izobraževanju: vloga pri dejavni udeležbi, motivaciji za študij in znanju študentov : doktorska disertacijaAna Bardorfer, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: medosebni stiki, komunikacija, kakovost študija, medosebni odnosi, motivacija za študij, dejavna udeležba, kakovost znanja, teorija samodoločanja, disertacije Objavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 4180; Prenosov: 278 Celotno besedilo (1,63 MB) |
10. |