Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Marketing električnih avtomobilov : zaključna projektna naloga
Nataša Gaberc, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, marketinške aktivnosti, avtomobilska industrija, električni avtomobil
Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 795; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1018,09 KB)

4.
Model kompetenc v pametnih tovarnah : študija primera v avtomobilski industriji
Andrej Jerman, 2020, doktorska disertacija

Ključne besede: industrija 4.0, pametne tovarne, avtomobilska industrija, management, delovna mesta, kadri, kompetence, disertacije
Objavljeno v RUP: 05.02.2021; Ogledov: 1505; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Interpretativne sheme upravljanja s človeškimi viri med gospodarsko krizo : primer proizvajalcev za avtomobilsko panogo
Ana Arzenšek, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: V pričujoči kvalitativni raziskavi smo se ukvarjali s kognitivnimi shemami pri udeležencih domačih podjetij, ki proizvajajo za mednarodno avtomobilsko panogo v času gospodarske krize v Sloveniji. Natančneje so nas zanimale njihove interpretativne sheme o vlogi področja upravljanja s človeškimi viri (UČV) ter vloga krize kot dejavnika spreminjanja shem o UČV. Dinamiko spreminjanja shem smo pojasnili na podlagi Piagetove teorije adaptacije organizma na zahteve okolja. Primarni vir podatkov so predstavljali poglobljeni intervjuji s predsedniki uprav, vodji oddelkov za UČV ter vodji predstavnikov zaposlenih. Za namene triangulacije je bila narejena primerjalna analiza družbene odgovornosti v letnih poročilih iz let 2007 in 2008. Rezultati kažejo, da je vloga UČV v izbranih podjetjih v veliki meri strateška. Ugotovili smo tudi, da aktualna gospodarska kriza ne služi kot povod za spreminjanje shem na področju UČV, iz česar sklepamo na višjo prisotnost asimilacije v interpretativnih shemah. Zaključimo lahko, da je kriza pri proizvajalcih za avtomobilsko panogo v devetdesetih letih glavni dejavnik shem o UČV v aktualni krizi. Sočasno je prejšnja kriza tudi dejavnik, zakaj se sheme UČV pri udeležencih v krizi ne spreminjajo v večji meri.
Ključne besede: upravljanje s človeškimi viri, gospodarska kriza, avtomobilska industrija, sheme, akomodacija, asimilacija
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 2793; Prenosov: 12
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici