Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 87
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji : magistrska naloga
Ana Gril, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, šport, prepoznavnost, osebna blagovna znamka, trženje
Objavljeno v RUP: 06.07.2023; Ogledov: 634; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Sara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1061; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (90,04 KB)

4.
Stališča do ponarejenih izdelkov : modna industrija
Žan Gomezel, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: organizirani kriminal, ponarejanje izdelkov, modne blagovne znamke, modni izdelki, gospodarsko stanje
Objavljeno v RUP: 09.12.2021; Ogledov: 987; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (716,12 KB)

5.
6.
7.
Analiza razvoja izbrane blagovne znamke : diplomska naloga
Ajra Luznik, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: razvoj blagovne znamke, SBFunnel, gradniki, start-up podjetje, premoženje blagovne znamke
Objavljeno v RUP: 02.09.2021; Ogledov: 1515; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (626,51 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici