Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Hendrik P. van Staaden, Christo A. Bisschoff, Amareza Buys, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2459; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Robert Kaše, Katja Terglav, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na...
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2465; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2477; Prenosov: 81
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Slovenian sports touristic brands
Ana Bardorfer, Darko Ravnikar, Iztok Retar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship, ...
Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3377; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 2568; Prenosov: 164
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Managing global changes with innovative sustainability
Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš, Armand Faganel, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding, ...
Ključne besede: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2000; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji
Tina Blašković, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...personal branding, electronic music industry, producers, music artists...
Ključne besede: personal branding, electronic music industry, producers, music artists
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 900; Prenosov: 42
.pdf Polno besedilo (499,09 KB)

8.
Komunikacijske strategije hotelskih verig
Polona Baš, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški...
Ključne besede: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge
Objavljeno: 26.02.2021; Ogledov: 390; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (5,31 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici