1. Diverzifikacija prodajnega programa tehnične trgovineAndrej Perc, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...na trg, novi izdelki, razširitev trga, diverzifikacija, ciljne skupine, trženjski splet, trženjska strategija, diplomska dela,... Ključne besede: prodor na trg, novi izdelki, razširitev trga, diverzifikacija, ciljne skupine, trženjski splet, trženjska strategija, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2646; Prenosov: 103
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Marketing v športu na primeru nogometnega klubaTatjana Cvijanović, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljne skupine, tržna raziskava, nogometni klub, ... Ključne besede: šport, marketing, oglaševanje, sponzorstvo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljne skupine, tržna raziskava, nogometni klub Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3390; Prenosov: 133
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Marketinško komuniciranje šole z okolicoAbdurahman Bajrić, 2008, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženjsko komuniciranje, šola, učitelji, starši, proces komuniciranja, ciljne skupine, potrebe, želje, zadovoljstvo uporabnikov, ... Ključne besede: trženjsko komuniciranje, šola, učitelji, starši, proces komuniciranja, ciljne skupine, potrebe, želje, zadovoljstvo uporabnikov Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2521; Prenosov: 91
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Zaposlovanje odvisnikov od drog v socialnih podjetjihAnja Kofol, 2017, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...odvisniki od drog, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine, ... Ključne besede: socialno podjetništvo, bivši odvisniki od drog, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 1959; Prenosov: 136
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|