Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Theoretical empirical insights about the increasing role of environmental management systems (EMS) in Hungary
György Malovics, Gábor Rácz, Sascha Kraus, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nvironmentally conscius corporate management, environmental management systems, competitiveness, ...
Ključne besede: corporate social responsibility, environmentally conscius corporate management, environmental management systems, competitiveness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2539; Prenosov: 75
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Competitiveness of frontier regions and tourism destination management
Ksenija Vodeb, 2012, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourism destination, competitiveness in tourism, tourism destination management, cross-border cooperation
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2385; Prenosov: 65
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Competitiveness of Slovenia as a tourist destination
Doris Gomezelj Omerzel, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourist destination, competitiveness, competitiveness indicators, tourism stakeholders, added value
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2654; Prenosov: 68
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Urban dynamism within the Vienna-Bratislava metropolitan area
Daneš Brzica, 2009, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...constructed regional advantage, urban dynamism, regional development, competitiveness, innovation, trans-metropolitan region, ...
Ključne besede: constructed regional advantage, urban dynamism, regional development, competitiveness, innovation, trans-metropolitan region
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1932; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Technological intensity and patterns in Slovenian merchandise trade
Matjaž Novak, Štefan Bojnec, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...structures, intra-industry trade, comparative trade advantages, price competitiveness...
Ključne besede: merchandise trade, trade structures, intra-industry trade, comparative trade advantages, price competitiveness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2028; Prenosov: 57
.pdf Polno besedilo (151,30 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Comparative advantages and competitiveness of Hungarian and Slovenian agri-food trade in the EU markets
Štefan Bojnec, Imre Fertő, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: agriculture, prices, competitiveness, agri-food trade, competition, transition economy
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2352; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Knowledge resources and competive advantage
Rune Ellemose Gulev, Doris Gomezelj Omerzel, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...knowledge, competitiveness, firm performance, knowledge-based theory...
Ključne besede: knowledge, competitiveness, firm performance, knowledge-based theory
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1733; Prenosov: 59
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Slovenian sport tourism destinations and their competitiveness
Jakob Bednarik, Maja Uran Maravić, Miha Lesjak, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourism, destination competitiveness, sport tourism, Slovenia
Objavljeno: 09.08.2016; Ogledov: 3033; Prenosov: 88
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
The tourism industry competitiveness and innovativeness indices
Doris Gomezelj Omerzel, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The aim of this paper is to compare five tourism destinations: Slovenia and its four neighbouring countries (Italy, Austria, Hungary and Croatia). The travel and tourism industry is growing throughout the world and is a vital component of many countries% economies. However, each country%s government tourism strategies and organisations of its tourism industry are distinct. This paper presents some statistics for these destinations and analyses the role of tourism in the countries% economy. It also presents the preliminary results of broader research in the area of innovativeness in tourism. Contrasts and similarities at the national level are highlighted.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourism, competitiveness, innovativeness, comparative study
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2924; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici