Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Marketizacijski diskurz v izobraževanju : dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, znanstvena monografija

Opis: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.
Ključne besede: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1412; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Množično medijsko manipuliranje : magistrska naloga
Patricija Gorenc, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: množični mediji, mediji, manipulacija, medijski diskurz
Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1678; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
Metaphors in political discourse from a cross-cultural perspective
Silva Bratož, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: The paper focuses on various ways in which metaphors in political discourse reflect the cultural and linguistic environments from which they emerge. It discusses conceptual metaphors and their linguistic realisations in popular pre-election discourse in English, German, and three Euro-Mediterranean languages (i. e. Slovene, Italian and Croatian). One of the main aims of the paper is to present a contrastive analysis model which combines quantitative and qualitative methods on the one hand, and top-down and bottom-up approaches to metaphor research on the other. Reference will be made to the results of a case study based on the contrastive analysis of a corpus of pre-election articles related to the American elections in 2008 which has been undertaken to validate the proposed model. Itwill be argued that while the selected languages conceptualise elections in similar ways, there are also significant variations which have cultural implications.
Ključne besede: konceptualne metafore, predvolilni diskurz, kontrastivna analiza, medkulturne razlike, conceptual metaphors, pre-election discourse, cross-cultural differences, contrastive analysis
Objavljeno v RUP: 13.10.2015; Ogledov: 5040; Prenosov: 109
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici