Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Trg upravljanja nepremičnin
Peter Kern, Štefan Bojnec, 2017, znanstvena monografija

Opis: Raziskava obravnava in analizira trg upravljanja nepremičnin, ki od ponudnikov storitev na trgu vse bolj zahteva poglobljena in interdisciplinarna znanja ekonomskih, upravljavskih in tehničnih ved. Najprej je predstavljen pristop k celovitemu vzdrževanju večstanovanjskih stavb. V nadaljevanju je izvedena analiza kakovosti storitev izvajanja vzdrževanja večstanovanjskih stavb. Poudarek pri tem je na velikosti podjetja upravljanja in vzdrževanja nepremičnin. Analiziran je trg upravljanja nepremičnin, predvsem v povezavi med ceno storitve s koncentracijo nepremičnin in številom podjetij upravljanja nepremičnin na posameznih območjih delovanja. Rezultati raziskave kažejo, da se podjetja za upravljanje in vzdrževanje nepremičnin ter s tem upravniki nepremičnin zavedajo uvajanja preventivnega vzdrževanja in zagotavljanja kakovosti storitev ter da je koncentracija upravnikov nepremičnin na območju delovanja odvisna predvsem od števila nepremičnin na območju, cena njihovih storitev pa ni nujno odvisna od števila upravnikov na področju delovanja. Iz rezultatov raziskave so izvedene implikacije ugotovitev, ki so pomembne za ekonomsko politiko in prakso. Posebej so podana tudi priporočila za nadaljnji razvoj znanosti, stroke in prakse na trgu upravljanja in vzdrževanja nepremičnin ter nove možnosti za uspešno delovanje podjetij upravljanja in vzdrževanja nepremičnin s poudarkom na večstanovanjskih stavbah in etažnih stanovanjih.
Ključne besede: večstanovanjske stavbe, etažna lastnina, vzdrževanje, storitve, kvaliteta, dodana vrednost
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1771; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

2.
3.
Vitko proizvajanje v kovinsko-predelovalni dejavnosti : magistrska naloga
Ervin Rošer, 2016, magistrsko delo

Ključne besede: vitko proizvajanje, management, OEE, dodana vrednost, proizvajanje, raziskava
Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1183; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
Services marketing : people, technology, strategy
Christopher H. Lovelock, 2001, učbenik za višje in visoke šole

Opis: Services marketing : people, technology, strategy
Ključne besede: trženje, marketing, storitve, servisi, vrednotenje, vodenje, poslovodni delavci, poklicna uspešnost, strategija, strategija trženja, trg, cene, dodana vrednost, potrošnik, komuniciranje, kvaliteta
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5410; Prenosov: 110
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
Ana Polona Plestenjak, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: trgovska znamka, pospeševanje prodaje, kartice ugodnosti, kuponi, dodana vrednost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4602; Prenosov: 109
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici