Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba in trženje bančnega zavarovalništva
Bojan Nedoh, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...finančni trgi, finančne storitve, finančne institucije, banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo,...
Ključne besede: finančni trgi, finančne storitve, finančne institucije, banke, zavarovalnice, bančno zavarovalništvo, stranke, okolje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1695; Prenosov: 102
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv organizacijske kulture in upravljanja z znanjem na uspešnost razvoja novih finančnih storitev
Mojca Nekrep, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku raziskujem, kako organizacijska kultura in upravljanje z znanjem vplivata na uspešnost razvoja novih finačnih storitev. Predstavljamo inovacijski model za razvoj uspešnih finančnih storitev, ki vključuje razvojni proces in dejavnike, ki vplivajo nanj oziroma ga podpirajo. Rezultati raziskave, izvedene na vzorcu finančnih institucij v Sloveniji, kažejo na pomembnost neposrednega in posrednega vpliva organizacijske kulture in znanja na uspešnost novih finančnih storitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organizacijska kultura, upravljanje z znanjem, inovacijski model, finančne storitve, razvoj, ...
Ključne besede: organizacijska kultura, upravljanje z znanjem, inovacijski model, finančne storitve, razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1164; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo, ...
Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1765; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici