1. |
2. CRM kot razvojna stopnja animacije v slovenskem turizmu : diplomska nalogaMojca Špik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: hoteli, animacija, gosti, odnosi z gosti, strategije, implementacija, informacije, zadovoljstvo gostov, uspešnost poslovanja, organizacijska kultura, poslovni procesi, matrike, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1497; Prenosov: 40 Celotno besedilo (769,88 KB) |
3. VIP gost - gost s posebnimi zahtevami : diplomska nalogaLarisa Zemljič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, VIP, poslovneži, osebnost, gosti, struktura osebnosti, temperament, psihološki profil, potrebe, zadovoljstvo, hoteli, Hotel Palace, Hotel Metropol, Hotel Bernardin, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 20.05.2021; Ogledov: 1571; Prenosov: 40 Celotno besedilo (978,55 KB) |
4. Zadovoljstvo gostov v turističnem in zabaviščnem centru Neblo : diplomska nalogaAnja Ličen, 2010, diplomsko delo Ključne besede: turizem, kakovost, gosti, zadovoljstvo, zabaviščni centri, Neblo, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1253; Prenosov: 39 Celotno besedilo (1,50 MB) |
5. Raziskovanje zadovoljstva gostov v hotelirstvu : diplomska nalogaUroš Miklavčič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: hotelirstvo, hoteli, gosti, zadovoljstvo, storitve, kakovost, meritve, merske lestvice, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 23.04.2021; Ogledov: 2147; Prenosov: 32 Celotno besedilo (1,64 MB) |
6. |
7. Prilagajanje ponudbe islamskim gostom v Hotelih LifeClass : zaključni projektJanja Velikanje, 2014, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turisti, gosti, islam, islamske države, medkulturne razlike, storitve, kakovost, ponudba, Hoteli LifeClass Objavljeno v RUP: 16.04.2021; Ogledov: 1570; Prenosov: 81 Celotno besedilo (508,51 KB) |
8. |
9. |
10. |