1. Merjenje kakovosti gostinskih storitev v Grand hotelu Toplice na Bledu z vidika gostov : diplomska nalogaIrena Meznarič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, hotelirstvo, hoteli, management, storitve, kakovost, gostje, zadovoljstvo, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 30.06.2022; Ogledov: 1182; Prenosov: 19 Celotno besedilo (381,74 KB) |
2. Uspešnost komunikacije igralniške recepcije z gosti v HIT-ovem Igralniško zabaviščnem centru Korona Kranjska Gora : diplomska nalogaMaja Bergant, 2007, diplomsko delo Ključne besede: igralništvo, igralnice, storitve, turistični delavci, recepcije, receptorji, gostje, komuniciranje, neverbalna komunikacija, konflikti, reševanje konfliktov, gostoljubnost, osebnost, uspešnost komuniciranja, motivi, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1348; Prenosov: 27 Celotno besedilo (1,00 MB) |
3. Analiza kongresne dejavnosti v Hotelih Morje : diplomska nalogaTeja Grandušek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: turizem, kongresni turizem, kongresi, Portorož, Hoteli Morje, gostje, zadovoljstvo, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1508; Prenosov: 33 Celotno besedilo (816,79 KB) |
4. Vpliv kakovosti hotelskih storitev na turista : zaključni projektTanja Galović, 2017, diplomsko delo Ključne besede: hotelske storitve, kakovost, vedenje turistov, gostje, pričakovanja, spletne kritike, hoteli, marketing Objavljeno v RUP: 05.03.2021; Ogledov: 1214; Prenosov: 45 Celotno besedilo (1,02 MB) |
5. Golf turizem : konkurenčnost slovenske turistične ponudbeUroš Ščavničar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: šport, golf turizem, golf, golfske počitnice, turistični produkti, integralni produkti, turistična ponudba, turistične destinacije, konkurenčnost, storitve, gostje, kvaliteta, promocija, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.02.2021; Ogledov: 1353; Prenosov: 35 Celotno besedilo (395,28 KB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |