Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 44
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos do podnebnih sprememb in inovacijske dejavnosti slovenskih in avstrijskih podjetij v gozdno-lesnem sektorju, 2021
Ana Slavec, Miguel Moreno Torres, Tobias Stern, 2022, zaključena znanstvena zbirka raziskovalnih podatkov

Opis: Raziskava o odnosu slovenskih in avstrijskih podjetij do podnebnih sprememb in njihovih inovacijskih aktivnostih. Namen raziskave je bil razumeti vpliv podnebnih sprememb na podjetja v gozdno-lesnem sektorju, odnos podjetij do podnebnih sprememb in njihovo motivacijo za delovanje v zvezi s podnebnimi spremembami ter kako podnebne spremembe podjetja spodbujajo k razvoju novih strategij, postopkov ali produktov. Podatkovna datoteka je v angleškem jeziku in zajema tudi podatke o podjetjih iz drugih administrativnih virov: register Bizi.si (SI) in Firmeninfo.at (AT). Podatki se nanašajo na različna časovna obdobja, in sicer na sedanjost (čas izvajanja ankete) in preteklost (obdobje 2016-2018 ali obdobje 2018 do 2020).
Ključne besede: podatki, lesarstvo, podjetja, inovacije
Objavljeno v RUP: 13.12.2023; Ogledov: 247; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (954,83 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
4.
Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
Armand Faganel, Vera Fois, 2018, znanstvena monografija

Opis: Raziskali smo področje dizajn managementa z vidika oblikovalske kulture, oblikovalskega mišljenja in mišljenja oblikovanja ter skozi te koncepte pridobili poglobljen vpogled v organizacijsko kulturo in identiteto podjetja. Namen raziskave je bil proučiti specifično oblikovalsko kulturo v izbranih podjetjih. Izvedli smo multiplo preiskovalno študijo primera v štirih slovenskih proizvodnih podjetjih, ki so dobila "Red dot" nagrado in opravili intervjuje s štirinajstimi zaposlenimi, ki delujejo na različnih področjih. Podatki kažejo, da so pomembne vrednote zaposlenih kakovost, inovativnost, oblikovanje, enostavnost in zelene tehnologije. Zaznali smo načine oblikovalskega mišljenja pri upravljanju procesov in reševanju problemov na več ravneh v podjetjih. Zaradi kompleksnih razmerij vrednot podjetij in panožnih posebnosti kulture podjetij težko opredelimo kot oblikovalske kulture, vsekakor pa imajo podjetja elemente kulture, ki so enaki elementom oblikovalske kulture. Raziskava je ponudila prvi vpogled v oblikovalsko kulturo slovenskih podjetij.
Ključne besede: oblikovanje, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 707; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
6.
7.
Uvajanje kulinaričnih novosti in inovacij v Sloveniji : zaključni projekt
Eva Horvat, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, kulinarika, sejmi, inovacije
Objavljeno v RUP: 29.01.2021; Ogledov: 857; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (627,54 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici