1. |
2. |
3. Odnos do podnebnih sprememb in inovacijske dejavnosti slovenskih in avstrijskih podjetij v gozdno-lesnem sektorju, 2021Ana Slavec, Miguel Moreno Torres, Tobias Stern, 2022, zaključena znanstvena zbirka raziskovalnih podatkov Opis: Raziskava o odnosu slovenskih in avstrijskih podjetij do podnebnih sprememb in njihovih inovacijskih aktivnostih. Namen raziskave je bil razumeti vpliv podnebnih sprememb na podjetja v gozdno-lesnem sektorju, odnos podjetij do podnebnih sprememb in njihovo motivacijo za delovanje v zvezi s podnebnimi spremembami ter kako podnebne spremembe podjetja spodbujajo k razvoju novih strategij, postopkov ali produktov. Podatkovna datoteka je v angleškem jeziku in zajema tudi podatke o podjetjih iz drugih administrativnih virov: register Bizi.si (SI) in Firmeninfo.at (AT). Podatki se nanašajo na različna časovna obdobja, in sicer na sedanjost (čas izvajanja ankete) in preteklost (obdobje 2016-2018 ali obdobje 2018 do 2020). Ključne besede: podatki, lesarstvo, podjetja, inovacije Objavljeno v RUP: 13.12.2023; Ogledov: 1065; Prenosov: 22 Celotno besedilo (954,83 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. |
5. |
6. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežkeArmand Faganel, Vera Fois, 2018, znanstvena monografija Opis: Raziskali smo področje dizajn managementa z vidika oblikovalske kulture, oblikovalskega mišljenja in mišljenja oblikovanja ter skozi te koncepte pridobili poglobljen vpogled v organizacijsko kulturo in identiteto podjetja. Namen raziskave je bil proučiti specifično oblikovalsko kulturo v izbranih podjetjih. Izvedli smo multiplo preiskovalno študijo primera v štirih slovenskih proizvodnih podjetjih, ki so dobila "Red dot" nagrado in opravili intervjuje s štirinajstimi zaposlenimi, ki delujejo na različnih področjih. Podatki kažejo, da so pomembne vrednote zaposlenih kakovost, inovativnost, oblikovanje, enostavnost in zelene tehnologije. Zaznali smo načine oblikovalskega mišljenja pri upravljanju procesov in reševanju problemov na več ravneh v podjetjih. Zaradi kompleksnih razmerij vrednot podjetij in panožnih posebnosti kulture podjetij težko opredelimo kot oblikovalske kulture, vsekakor pa imajo podjetja elemente kulture, ki so enaki elementom oblikovalske kulture. Raziskava je ponudila prvi vpogled v oblikovalsko kulturo slovenskih podjetij. Ključne besede: oblikovanje, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost, elektronske publikacije Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 1199; Prenosov: 28 Celotno besedilo (1,62 MB) |
7. Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih : magistrska nalogaVera Fois, 2016, magistrsko delo Ključne besede: dizajn management, oblikovanje, oblikovalsko mišljenje, mišljenje oblikovanja, kultura oblikovanja, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1747; Prenosov: 34 Celotno besedilo (858,58 KB) |
8. |
9. |
10. |