1. Pomen glasbenih aktivnosti učencevBarbara Kopačin, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Rezultati raziskav ugotavljajo, da so glasbene aktivnosti otrok (v predšolskem in šolskem obdobju) pri glasbenem pouku pomembne. Pri izvajanju različnih glasbenih dejavnosti se pri otrocih, poleg glasbenih, spontano razvijajo splošne osebnostne lastnosti, kot so sposobnost zaznavanja, pozornosti, motorične spretnosti, jezikovne komunikacije, socialnega vedenja in znanja. Pravilno izbrane glasbene vsebine in dejavnosti (poslušanje, izvajanje in ustvarjanje) so povezane tudi z otrokovim estetskim, moralnim, telesnim in intelektualnim razvojem (Campbell 2004; Čebulc 2009; Denac 2002; Habe 2006; Günther 1998; Sicherl-Kafol 2001; Slosar 2002). Z različnimi glasbenimi aktivnostmi namerno izzovemo in vodimo raznovrstne psihološke procese, ki pomembno vplivajo na vsa področja otrokovega razvoja in počutja ter usmerjajo njegove dejavnosti. Glasbene aktivnosti pomembno prispevajo k večji splošni uspešnosti učencev pri pouku, k njihovemu splošnemu razvoju in počutju, vplivajo na razvoj učenčeve čustvene stabilnosti, ustvarjalnosti, socialnosti, ekstra-/ introvertiranosti, psihomotorike, zbranosti in usmerjene pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo za omiljenje različnih nevroz, za sproščanje, odpravljanje stresnih situacij in za izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave (Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med izvajanjem in aktivnim sodelovanjem učencev pri glasbenih dejavnostih zelo pomembne za splošno uspešnost pri pouku in uspešnost pri posameznih predmetih (slovenski jezik, matematika, športna vzgoja, tuj jezik) ter inteligentnost. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo... Ključne besede: glasbene aktivnosti, uspešnost pri pouku, inteligentnost, vedenjski vzorci Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2843; Prenosov: 113
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šolePolona Podkoritnik, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...razvoj otroka, čustva, čustvena inteligentnost, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole, ... Ključne besede: razvoj otroka, čustva, čustvena inteligentnost, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2191; Prenosov: 51
Polno besedilo (206,99 KB) |
3. Čustvena inteligentnost in občutek srečeMaja Maraž, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu Ključne besede: čustvena inteligentnost, čustva, sreča, subjektivno blagostanje, zadovoljstvo z življenjem, pozitivna emocionalnost, negativna emocionalnost, spol Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 2662; Prenosov: 37
Polno besedilo (0,00 KB) |
4. |
5. |
6. Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcihBarbara Kopačin, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato... Ključne besede: inteligentnost, glasba, glasbena vzgoja, glasbene dejavnosti, družina Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1660; Prenosov: 79
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. |
8. |
9. |
10. Prepoznavanje in uravnavanje čustev otrok v skupiniMelita Petrič, 2017, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...otroci, vzgojiteljice, čustva, čustvena inteligentnost, prepoznavanje in uravnavanje čustev, ... Ključne besede: otroci, vzgojiteljice, čustva, čustvena inteligentnost, prepoznavanje in uravnavanje čustev Objavljeno: 30.01.2018; Ogledov: 2078; Prenosov: 260
Polno besedilo (355,22 KB) |