1. |
2. |
3. Analiza vitalnosti in percepcije italijanskega jezika med mladimi na dvojezičnem območju slovenske Istre ter proučitev strategij za njuno izboljšanje na podlagi modela treh partnerjev : doktorska disertacijaRok Kobal, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: italijanščina, manjšinjski jezik, drugi jezik, dvojezičnost, slovenska Istra, jezikovna revitalizacija, model COD, model treh partnerjev, jezikovna vitalnost, doktorske disertacije Objavljeno v RUP: 11.06.2024; Ogledov: 241; Prenosov: 22 Celotno besedilo (3,25 MB) |
4. |
5. Dvojezičnost slovenskih otrok v Italiji : diplomska nalogaMara Taučer, 2024, diplomsko delo Ključne besede: dvojezičnost, slovenska manjšina, jezik, nasveti, usvajanje, sporazumevalna zmožnost, starši, otroci Objavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 615; Prenosov: 62 Celotno besedilo (276,49 KB) |
6. Vključevanje otrok priseljencev in jezikovne ovire : primer primorskega vrtcaTeodora Majstorović, 2023, diplomsko delo Ključne besede: otroci priseljenci, vzgojitelji, jezikovne ovire, slovenščina kot drugi jezik, vrtec, izzivi, strategije, podpora Objavljeno v RUP: 09.01.2024; Ogledov: 1040; Prenosov: 81 Celotno besedilo (776,83 KB) |
7. Specifičnost jezika raperjev v francoščini, slovenščini in makedonščini : magistrsko deloMarija Shoposka, 2023, magistrsko delo Ključne besede: rap glasba, angleščina, francoščina, slovenščina, makedonščina, pogovorni jezik, magistrske naloge, rap music, English, French, Slovene, Macedonian, colloquial language, master's theses Objavljeno v RUP: 04.01.2024; Ogledov: 721; Prenosov: 23 Celotno besedilo (1,31 MB) |
8. |
9. |
10. La lingua italiana nell'educazione in contesti plurilingui : diritto, scelta, opportunità2020, znanstvena monografija Opis: Monografija je nastala z namenom deljenja dobrih praks in sodobnih raziskav o poučevanju in didaktiki italijanščine v večjezičnih okoljih. Odraža kompleksnost in razvejanosti poučevanja italijanščine v večkulturnih okoljih, ki se stalno soočajo z novimi izzivi. Prispevki odražajo izvirne poglede na problematiko medkulturnosti in stika med jeziki in kulturami in, poleg širših teoretičnih izhodišč medkulturnosti, ponujajo tudi primere dobre prakse, kar predstavlja dodano vrednost znanstvene monografije, ki je tako namenjena širši znanstveni sferi in zelo dobrodošla tudi za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju. Ključne besede: italijanski jezik, drugi jezik, tuji jezik, učenje, poučevanje, didaktika, izobraževanje, večjezična okolja Objavljeno v RUP: 02.11.2023; Ogledov: 992; Prenosov: 4 Celotno besedilo (1,94 MB) |