Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
Laura Legović, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, učinkovitost, ustvarjalnost, nagrade, kampanja, ...
Ključne besede: oglaševanje, učinkovitost, ustvarjalnost, nagrade, kampanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2359; Prenosov: 147
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
Michelle Trampuš, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena, ...
Ključne besede: etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2493; Prenosov: 94
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Politično komuniciranje
Vanja Demšar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politika, politični marketing, volitve, kampanja, ...
Ključne besede: politika, politični marketing, volitve, kampanja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1997; Prenosov: 142
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Predsedniške volitve 2012
Vera Čipev, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanj...
Ključne besede: politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanja, predsedniške volitve, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2643; Prenosov: 67
.pdf Polno besedilo (807,58 KB)

5.
Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
Margita Kompara, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spletna prodaja, marketinška kampanja, blagovna znamka, lead generation, segmentacija, AdWords, oglaševanje...
Ključne besede: spletna prodaja, marketinška kampanja, blagovna znamka, lead generation, segmentacija, AdWords, oglaševanje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1003; Prenosov: 80
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

6.
Analiza predvolilne kampanje na lokalnih volitvah 2014
Ana Škreblin Pirjevec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika,...
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika, lokalne volitve, Občina Piran, analiza, zaključna dela
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 705; Prenosov: 49
.pdf Polno besedilo (880,12 KB)

7.
Lokalne volitve 2014
Katja Stojić, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, lokalne volitve,...
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, lokalne volitve, Mestna občina Kranj, analiza, zaključna dela
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 733; Prenosov: 37
.pdf Polno besedilo (504,72 KB)

8.
Analiza digitalne oglaševalske kampanje
Marko Stanonik, 2020, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spletno oglaševanje, družbena omrežja, digitalna oglaševalska kampanja, blagovna znamka I feel Slovenia, Slovenska turistična...
Ključne besede: spletno oglaševanje, družbena omrežja, digitalna oglaševalska kampanja, blagovna znamka I feel Slovenia, Slovenska turistična organizacija
Objavljeno: 20.11.2020; Ogledov: 362; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (1,18 MB)

9.
Poročanje medijev o predvolilni kampanji kandidatke Romane Tomc na predsedniških volitvah 2017
Teja Petek, 2020, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predsedniške volitve, Tomc, Romana, kampanja, stranka, propaganda, mediji, zaključna dela...
Ključne besede: predsedniške volitve, Tomc, Romana, kampanja, stranka, propaganda, mediji, zaključna dela
Objavljeno: 29.12.2021; Ogledov: 237; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (413,13 KB)

10.
Osebnost in podoba političnega kandidata
Blažka Drole, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...volilna kampanja, volilni marketing, lokalne volitve, podoba političnega kandidata/kandidatke,...
Ključne besede: volilna kampanja, volilni marketing, lokalne volitve, podoba političnega kandidata/kandidatke, stranka Socialni demokrati Republike Slovenije, magistrske naloge
Objavljeno: 29.12.2021; Ogledov: 248; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (10,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici