1. Komercializacija novosti za neekonomisteDragan Kesič, Borut Likar, 2018, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo Opis: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj. Ključne besede: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 604; Prenosov: 19
Celotno besedilo (1,77 MB) |
2. |
3. Komercializacija in ekonomska trajnost slovenskih kratkih animiranih filmov : magistrska nalogaTilen Bihar, 2020, magistrsko delo Ključne besede: animacija, animirani film, avtorski filmi, državno financiranje, ekonomska trajnost, festivali, komercializacija, kultura, polstrukturirani intervju Objavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 1424; Prenosov: 48
Celotno besedilo (1,27 MB) |
4. Temnopolte rap izvajalke v glasbenih videospotih : konstrukcija, promocija in komercializacija ženskosti v rap glasbiMaja Muhič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: rap, temnopolte rap izvajalke, glasbene izvajalke, videospoti, stereotipi, ženske, popularna glasba, rasizem, objektivizacija, komercializacija, prezentacija, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1082; Prenosov: 37
Celotno besedilo (587,63 KB) |
5. |
6. Radijski programi posebnega pomena na slovenskem radijskem trguPetra Čičić, 2008, diplomsko delo Ključne besede: slovenski radiodifuzni prostor, radijske postaje, status posebnega pomena, medijska zakonodaja, mediji, komercializacija medijev, Radio Sora, Radio Belvi, Gorenjska, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3129; Prenosov: 51
Celotno besedilo (1,06 MB) |