Ključne besede: motivacija, gledališki pristopi, gledališke tehnike in metode, komunikacijski model poučevanja književnosti, aktivno sodelovanjeObjavljeno v RUP: 20.11.2024; Ogledov: 784; Prenosov: 22 Celotno besedilo (1,87 MB)
Ključne besede: interpretativno branje, komunikacijski model, poslušanje, pozornost, domišljija, vidne didaktične podpore, pripovedovanjeObjavljeno v RUP: 20.06.2024; Ogledov: 904; Prenosov: 41 Celotno besedilo (460,89 KB)
Ključne besede: mladinska poezija, komunikacijski model posredovanja književnosti, književna vzgoja, občutek (ne)kompetentnosti, oseben odporObjavljeno v RUP: 13.02.2024; Ogledov: 1289; Prenosov: 60 Celotno besedilo (564,66 KB)
Ključne besede: branje, književna vzgoja, komunikacijski model, uvodna motivacija, tipi uvodne motivacijeObjavljeno v RUP: 15.11.2022; Ogledov: 1468; Prenosov: 44 Celotno besedilo (742,89 KB)
Ključne besede: književna vzgoja, komunikacijski model, recepcijska zmožnost, pravljice, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, poustvarjalne dejavnosti, predšolski otrociObjavljeno v RUP: 08.09.2022; Ogledov: 1638; Prenosov: 50 Celotno besedilo (1,42 MB)
Ključne besede: slikanice, komunikacijski model, notranja motivacija, odzivanje na branje, prvo starostno obdobjeObjavljeno v RUP: 19.05.2022; Ogledov: 1848; Prenosov: 66 Celotno besedilo (5,42 MB)
Ključne besede: slikanice brez besedila, tipologija, razvoj, kakovostna ilustracija, vpliv na otroke, komunikacijski model, predlogi za dejavnostiObjavljeno v RUP: 19.05.2022; Ogledov: 2001; Prenosov: 91 Celotno besedilo (692,30 KB)
Ključne besede: komunikacijski model za sprejemanje književnega besedila v predšolskem obdobju, vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji, medpodročne povezave, lutke, podporne strategijeObjavljeno v RUP: 12.11.2021; Ogledov: 1768; Prenosov: 79 Celotno besedilo (3,35 MB)
Ključne besede: Kurikulum za vrtce, motivacija, glasno branje, pomanjkljiva pozornost, Svetlana Makarovič, Veveriček posebne sorte, komunikacijski modelObjavljeno v RUP: 02.10.2020; Ogledov: 2189; Prenosov: 111 Celotno besedilo (675,23 KB)
Ključne besede: osnovna šola, učni načrt za slovenščino, poezija, recepcijska zmožnost, didaktika mladinske književnosti, komunikacijski model pouka, Barbara Gregorič GorencObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 2898; Prenosov: 101 Celotno besedilo (1,33 MB)