1. Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnostiTadej Šinkovec, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke, ... Ključne besede: uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2509; Prenosov: 129
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. |
3. Znanje kot konkurenčna prednost organizacijeAjda Demšar, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: znanje, konkurenčnost, konkurenčna prednost, človeški viri, zmogljivost, urarstvo, sposobnosti, podjetje, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2902; Prenosov: 146
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Benchmarking and quality of small hotels in CroatiaInes Milohnić, Zdenko Cerović, 2007, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kakovost, primerjalno presojanje, hoteli, majhni hoteli, konkurenčna prednost, Hrvaška, ... Ključne besede: kakovost, primerjalno presojanje, hoteli, majhni hoteli, konkurenčna prednost, Hrvaška Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2299; Prenosov: 58
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Sistemi nagrajevanja in učeča se organizacijaSandra Majcen, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...se organizacija, zaposleni, nagrajevanje, sistemi, motivacija, prilagajanje, konkurenčna prednost, diplomska dela, ... Ključne besede: učeča se organizacija, zaposleni, nagrajevanje, sistemi, motivacija, prilagajanje, konkurenčna prednost, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3250; Prenosov: 82
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Marketinška kultura in njen vpliv na uspešnost organizacij v zdravstvuJožica Kobe, 2012, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...organizacijska kultura, marketinška kultura, trajnostna konkurenčna prednost, organizacije, uspešnost, zdravstvo, ... Ključne besede: organizacijska kultura, marketinška kultura, trajnostna konkurenčna prednost, organizacije, uspešnost, zdravstvo Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2618; Prenosov: 134
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Varnost je tudi v krizi vrednota turističnega proizvoda in ponudbeJanez Mekinc, 2010, strokovni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost, ... Ključne besede: turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 3011; Prenosov: 32
Polno besedilo (0,00 KB) |
8. Poslovni načrt za poslovni objektTanja Bordon Krainer, 2016, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... konkurenčna prednost, SWOT analiza, tržna priložnost, management, ekonomika... Ključne besede: konkurenčna prednost, SWOT analiza, tržna priložnost, management, ekonomika poslovanja podjetja Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 3280; Prenosov: 148
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
9. Analyzing sustainable competitive advantageJosu Takala, Khuram Shahzad, Nurul Aida Abdul Malek, Štefan Bojnec, Drago Papler, Yang Liu, 2015, izvirni znanstveni članek Opis: In today%s dynamic business environment, a key challenge for all companies is to make adaptive adjustments to their manufacturing strategy. This study demonstrates the competitive priorities of manufacturing strategy in hydro-power case company to evaluate the level of sustainable competitive advantage and also to further analyze how business strategies are aligned with manufacturing strategies. This research is based on new holistic analytical evaluation of manufacturing strategy index, sense and respond, and sustainable competitive advantage models. These models help to describe, evaluate, and optimize resource allocation to meet the performance requirements in dynamic decision making. Furthermore, these models evaluate operational competitiveness for manufacturing strategies according to the multi-criteria priority. The results show that the adjustments of competitive priorities in manufacturing strategies by implementing the proposed holistic analytical models are helpful in strategically managing business operations. The discussion derives the most critical attributes in business operations while alignment of resource allocation with competitive priorities help to strategically focus those attributes. In conclusion, we argue that resource allocation and manufacturing strategies have become the most important capabilities in a business environment where companies focus to get a sustainable competitive advantage. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trajnostna konkurenčna prednost, trajnostno poslovanje, konkurenčne prioritete, občutek in... Ključne besede: trajnostna konkurenčna prednost, trajnostno poslovanje, konkurenčne prioritete, občutek in odziv, indeks strategije izdelave in poslovanja, strategija prilagajanja, sustainable competitive advantage, sustainable operations, competitive priorities, sense and respond, manufacturing strategy index, adaptive strategy Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 3108; Prenosov: 251
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. |